خمام - شطرنج خمام، یک چشم خندان و یک چشم گریان
در هفته چهارم لیگ یک و دو گیلان ؛

شطرنج خمام، یک چشم خندان و یک چشم گریان

بتون ساز خوش اندوخته خمام با زحمت فراوان توانست تیم اسکان صالح فومن را مغلوب نماید.

یکشنبه، ۲۵ آبان ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۸ KHNA25021

هفته چهارم لیگ یک و دو گیلان عصر جمعه در حالی پیگیری شد که در حساس‌ترین بازی‌های لیگ یک تیم‌های بتون ساز خوش اندوخته و بانک ملی گیلان با نتیجه 2.5 بر 1.5 به ترتیب مقابل اسکان صالح فومن و باشگاه ابتکار لنگرود به برتری رسیدند و با برد مقابل حریفان مستقیم خود، برنده بازی 4 امتیازی شدند.
اسناد رسمی 118 ایمانی لاهیجان و شرکت توزیع برق نیز با نتیجه مشابه 3 بر 1 به ترتیب مقابل مدیریت تولید برق گیلان و مجموعه ورزشی رودباری پیروز شدند و تیم‌های سازمان نظام مهندسی گیلان، هیئت شطرنج آستارا و لبخند کیاشهر نیز با نتیجه 4 بر 0 مقابل حریفان خود حائز برتری شدند. لبخند کیاشهر برد 4 بر 0 خود را مقابل آموزشگاه زبان سفیر خمام کسب کرد تا خمام در هفته چهارم یک چشم گریان و یک چشم خندان به خانه باز گردد.
در جدول رده بندی این دسته، بانک ملی و بتونساز خوش اندوخته خمام با 7 امتیاز صدر نشین شدند، ضمن اینکه تیم‌های باشگاه ابتکار لنگرود، اسناد رسمی 118 ایمانی لاهیجان و شرکت توزیع برق با 6 امتیاز در تعقیب صدرنشینان هستند.
اما در بازی‌های مهم لیگ دو باشگاه قلعه (آ) و هیئت شطرنج لنگرود (آ) با نتیجه 2.5 بر 1.5 از سد تیم‌های سازمان نظام مهندسی ساختمان و شرکت لوازم خانگی پارس خزر پیروز شدند و شهاب پسیخان نیز 4 بر 0 از سد مهگل نور البرز (آ) عبور کرد. در پایان هفته چهارم لیگ دو، تیم باشگاه شطرنج قلعه (آ) با 8 امتیاز صدرنشین است و 5 تیم 6 امتیازی رده‌های بعدی را به خود اخصاص داده‌اند.


موضوع : شطرنج
گزارش : رضا عابدی / khomamchess
http://khna.ir/25021

دیدگاه شما چیست ؟!