خمام - شهرستان‌شدن با جدیت پیگیری می‌شود
ویژه
سیدمجتبی حسینی‌نسب :

شهرستان‌شدن با جدیت پیگیری می‌شود

ریاست شورای شهر از پیگیری شهرستان شدن خمام در سفری 2 روزه به تهران و دیدار با نمایندگان مردم رشت در مجلس خبر داد.

یکشنبه، ۳۱ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۱ KHNA14657

ریاست شورای اسلامی شهر خمام در گفتگو با خمام‌نیوز از پیگیری شهرستان شدن خمام در سفری 2 روزه به تهران و دیدار با نمایندگان مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی خبر داد.

* تمام‌قد پیگیر شهرستان شدن خمام هستیم
سید مجتبی حسینی‌نسب با بیان اینکه در جهت پیگیری مبحث شهرستان شدن خمام سفر کاری 2 روزه به تهران داشته است، تصریح کرد: در این سفر ملاقاتی با نمایندگان مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی صورت پذیرفته است.  به گفته‌ی وی، فضای خوبی جهت تحقق امر مذکور ایجاد گردیده و با توجه به پتانسیل‌ها و ظرفیت‌هایی که بر اساس قانون برای شهرستان شدن خمام وجود دارد، همت و پشتیبانی نمایندگان و پیگیری مسئولین خمام می‌تواند برای تسهیل این امر موثر باشد. ریاست شورای اسلامی شهر خمام بر استفاده از تمام توان و ظرفیت‌ها برای شهرستان شدن خمام و همچنین سفری دیگر به تهران در آینده‌ای نزدیک خبر داده و افزود : در این سفر جلیل غیاثی «سخنگوی شورا» و چندتن از اعضای دیگر شورای شهر خمام وی را همراهی خواهند کرد.
حسینی‌نسب در پاسخ به سوالی مبنی بر موضع شورای شهر خمام در خصوص برخی عوامل بازدارنده در خصوص شهرستان شدن خمام، ابراز داشت : به هیچ‌وجه شورای اسلامی شهر خمام در پی حاشیه نبوده و نیست. به گفته‌ی این مسئول، همه‌ی تمرکز بر روی خدمت به مردم و تحقق تعبیر مقام معظم رهبری که «هیچ عبادتی بالاتر از خدمت به خلق نیست» بوده و از تلاش برای احقاق حقوق به حق مردم خمام دست برداشته نمی‌شود.

IMG_6998

* مجمع مشاوران اسلامی شهر خمام تشکیل می‌شود
سیدمجتبی حسینی‌نسب با بیان اینکه شورای اسلامی شهر خمام در راستای تحقق آیه‌ی شریفه‌ی «وامرهم شورا بینهم» در نظر دارد مجمعی تحت عنوان مجمع مشاوران اسلامی این شهر را تشکیل داده و از افراد با تجربه، متخصص، موسپیدان و جوانان خلاق با تحصیلات آکادمیک در جهت اخذ ایده‌ها و دیدگاه‌های مختلف که به رشد، بالندگی و توسعه‌ی شهر خمام کمک نماید استفاده کند، گفت : کمیته‌هایی در زمینه‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، هنری، ورزشی، عمران و شهرسازی شکل می‌گیرد و جلساتی به‌صورت ماهیانه با اعضای کمیته‌ها برگزار می‌گردد، که به زودی شرایط ثبت‌نام و ورود به این کمیته‌ها در سطح شهر اطلاع‌رسانی خواهد شد.

* فاز جدید برنامه‌های عمرانی اجرایی می‌گردد
ریاست شورای شهر خمام با بیان اینکه فاز جدیدی از برنامه‌های عمرانی برای شهر خمام در نظر گرفته شده است، گفت : به زودی شهروندان شاهد اثرات مطلوب آن خواهند بود.
این مسئول نورانی‌افشانی زیر پل روگذر، زیباسازی میادین تازه تاسیس شهر خمام و رایزنی جهت حل مشکلات آسفالت شهری را از جمله‌ی برنامه‌های عمرانی شهر خمام در سال جدید برشمرد.

* جلسات شورای شهر علنی برگزار می‌گردد
سیدمجتبی حسینی‌نسب شورا را یک نهاد مردمی و برخواسته از دل مردم دانسته و عنوان کرد : با توجه به اصول موجود، قانون اساسی و اینکه مردم می‌بایست بدانند نمایندگان آنها در شورای شهر چگونه تصمیم‌گیری می‌کنند، بزودی جلسات این شورا به‌صورت علنی و با حضور آحاد شریف مردم شهر خمام برگزار خواهد شد که زمان و مکان آن نیز متعاقباً اطلاع‌رسانی می‌گردد.


موضوع : در شهر، شورای شهر
http://khna.ir/14657

۴ دیدگاه

  • نیما صابری در مورخ 1393/01/31 - 19:41 می‌نویسد :

    در فارس :
    http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930131001465

  • ستایش در مورخ 1393/02/01 - 21:02 می‌نویسد :

    سلام . چرا اینقدر در امر برنامه های عمرانی تلاش می کنید ؟ در امر کارهای فرهنگی تلاش نمی کنید چرا تلاش نمی کنید برای تحقق شعار سال ؟ کارهای فقط در امر عمرانی هست ؟ چرا تاسف دارد ه چه مسئولان شهر و ……. دنبال کارفرهنگی نیستید خمام شده اروپا …… لطفا جواب بدین ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 

  • عمار در مورخ 1393/02/01 - 22:19 می‌نویسد :

    اولین جلسه شورای شهر توی سال 93 در مورد تحقق شعار امسال بود و در مورد فرهنگ !!!!

  • ستایش در مورخ 1393/02/01 - 23:47 می‌نویسد :

    خب چرا 50تا جلسه برگزارنمی شود کارعملی چرانمی شود ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ فقط رد کردن گزارش دیگه جزاین چیزی دیگری هم هست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟