خمام - برخورد قانونی با نمایشگاه‌های اتومبیلی که خودروهای خود را در پیاده‌رو پارک می‌کنند
ویژه
ماشین‌ها در پیاده‌رو، عابرین در خیابان ؛

برخورد قانونی با نمایشگاه‌های اتومبیلی که خودروهای خود را در پیاده‌رو پارک می‌کنند

بر اساس قانون پارک خودرو در داخل پیاده‌رو و حریم گذرگاه عابر پیاده ممنوع بوده و با متخلفین برخورد خواهد شد.

پنج شنبه، ۹ آبان ۱۳۹۲ - ۲۰:۰۸ KHNA7091

پیاده‌روهای خیابان بهشتی خمام که مدت زیادی است‌ به پارکینگ‌های رایگان، شبانه‌روزی و محلی برای نمایش اتومیبل‌های فروشی تبدیل شده است، موجبات نارضایتی اهالی این خیابان را فراهم آورده که ماشین‌ها در پیاده‌رو قرار گیرند و جایی برای سوزن انداختن نباشد، و عابرین برای عبور و مرور از داخل خیابان رفت و آمد داشته باشند.
حال در اقدامی جدید و قطعاً مفید، نوبت به آن رسید که شهرداری خمام و پلیس راهور آستین بالا زده و در قالب تیمی مشترک برای برخورد با مزاحمت نمایشگاه‌های خودرو در خیابان بهشتی اقدام نمایند.

محمدرضا اکبرپور در خصوص این اقدام جدید شهرداری خمام، عنوان کرد : در راستای تبصره‌ی 1، بند 2، ماده‌ی 55 قانون شهرداری‌ها در خصوص رفع سد معبر در معابر عمومی، تذکرات لازم به نمایشگاه‌های اتومبیل در خیابان بهشتی خمام داده شده تا در اسرع وقت کلیه‌ی خودروها از معابر عمومی جمع‌آوری گردد، که در این خصوص همکاری‌های لازم صورت گرفته است.

akbarpoorمسئول خدمات شهری شهرداری خمام، افزود : گفتنی‌است بر اساس قانون، پارک خودرو در داخل پیاده‌رو و حریم گذرگاه عابر پیاده ممنوع بوده و با متخلفین برخورد خواهد شد. وی تصریح کرد : در خصوص رسیدگی به تخلفات در راستای اجرای قانون، برخورد لازم با جریمه یا انتقال خودرو به پارکینگ (توسط پلیس راهور خمام) بنابر مقررات صورت خواهد گرفت.
اکبرپور در خصوص میزان و مبلغ جریمه، خبر داد : بر اساس توضیحات پلیس راهور خمام، جریمه‌ی پارک در معابر 30 هزار تومان بوده که در صورت عدم توجه به فرمان پلیس، مبلغ جریمه تا 70 هزار تومان افزایش خواهد یافت.


موضوع : شهرداری
http://khna.ir/7091

۳ دیدگاه

  • احمد در مورخ 1392/08/09 - 20:48 می‌نویسد :

    این عکسی که شما گذاشتین مال بعد از برخوردشونه
    قبل از برخورد شهرداری رو عکس ندارید بزارید ؟
    وحشتناااااااک بوده

  • R.min در مورخ 1392/08/12 - 12:53 می‌نویسد :

    واقعا ممنونیم ازشون…امیدواریم که بازم پیگیر باشن و ولش نکنن بازدیدهارو و جریمه شون کنن… واقعا کارشون خطر داره واسه عابرا…

  • R.min در مورخ 1392/08/20 - 21:07 می‌نویسد :

    الان یه مدل جدید پارک می کنن…به جای عمود بر جاده رو پیاده رو پارک کردنشون در طول پیاده رو پارک می کنن…:|