خمام - پل خیابان 18 متری برای برون‌رفت از ترافیک در سال 95 احداث می‌گردد
ویژه
شهردار خمام :

پل خیابان 18 متری برای برون‌رفت از ترافیک در سال 95 احداث می‌گردد

به گفته وی، در سال 95 استارت پل روی رودخانه شهر خمام زده می‌شود.

یکشنبه، ۸ فروردین ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۱ KHNA38248

شهردار خمام با اشاره به برنامه‌های نوروزی در این شهر اظهار کرد : برای ایام نوروز اقدام‌هایی مانند تعریض خیابان اصلی در دستور کار قرار گرفت که فاز نخست آن سال گذشته انجام شد و امسال تکمیل می‌شود.
علیرضا پورهادی، زیبا سازی محیط شهری، ایجاد فضای سبز زیر پل غیرهمسطح و ایجاد کمپینگ پارک کشاورز برای بهره‌مندی مسافران نوروزی از آن را جزو برنامه‌های دیگر عنوان کرد.
وی با بیان اینکه در خمام مذاکرات زیادی برای سرمایه‌گذاری صورت گرفته است، تصریح کرد : در سال جاری سرمایه‌گذاری‌ها در خمام عملیاتی می‌شود.
شهردار خمام، ایجاد پل خیابان 18 متری برای برون‌رفت از ترافیک این شهر را از برنامه‌های مهم در سال جاری ذکر کرد و گفت : در سال 95 استارت پل روی رودخانه شهر خمام زده می‌شود.
وی نصب المان‌ها به صوت «خم» را از جمله اقدام‌ها در خمام بیان کرد و یادآور شد : نصب این المان در جذب گردشگر تاثیرگذار بوده و مورد استقبال عموم مردم و مسافران قرار گرفته است.
پورهادی احداث پارک به مساحت دو هزار متر مربع در کنار استخر شنای شهر خمام را از دیگر اقدام‌ها برشمرد و خاطرنشان کرد : نماز خانه، سرویس بهداشتی، وسایل ورزشی و بازی برای کودکان و دفتر نگهبانی در پارک مذکور از دیگر اقدام‌ها است.
وی جمعیت شهری خمام را بر اساس آمارهای رسمی 17 هزار و 106 نفر عنوان کرد و گفت : اکنون جمعیت شهر خمام به بالای 20 هزار نفر می‌رسد و حدود 6 هزار خانوار نیز در خمام ساکن هستند.


موضوع : شهرداری
منبع : فارس
http://khna.ir/38248

۱ دیدگاه

  • مهدی در مورخ 1395/01/25 - 15:38 می‌نویسد :

    آورین آورین آورین