خمام - پس‌از اخراج نادرست تصمیم گرفتم دروازه‌بان شوم / 8 گل در لیگ به ثمر رسانده‌ام
ویژه
هادی سهرابی، بازیکن داماش گیلان :

پس‌از اخراج نادرست تصمیم گرفتم دروازه‌بان شوم / 8 گل در لیگ به ثمر رسانده‌ام

صعود داماش گیلان به لیگ برتر ایران شیرین‌ترین خاطره‌ی ورزشی من بوده است …

سه شنبه، ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۸:۰۷ KHNA32911

هادی سهرابی که متولد 1 اسفند 67 است، فوتبال را از سن نونهالان زیر نظر سیدرضی مودب‌پور و مرحوم فرهاد نجاتی آغاز کرده و بازی در تیم‌های نوجوانان شهرداری خمام، جوانان و بزرگسالان فجر گیلان، پگاه گیلان، داماش گیلان، نساجی مازندران را در کارنامه سوابق ورزشی خود دارد.

در ادامه خواننده‌ی گفتگوی این فوتبالیست ارزنده‌ی خمامی با خمام‌نیوز خواهید بود …

* از افتخارات ورزشی خود بگویید و اینکه تاکنون چند گل در لیگ به ثمر رسانده‌اید
حضور در فینال جام حذفی کشور، صعود پگاه گیلان به لیگ برتر و صعود داماش گیلان به لیگ برتر از جمله مواردی است که می‌توانم اشاره کنم. بهترین بازی را همواره مقابل استقلال و پرسپولیس انجام داده‌ام و در مجموع 4 گل در لیگ برتر و 4 گل در لیگ دسته اول به ثمر رسانده‌ام.  سال 84 در تیم ملی جوانان حضور یافته و سابقه‌ی حضور در تیم ملی امید را در سال‌های 88 و 89 دارم.

* از لقب آچارفرانسه و ایفای نقش به عنوان دروازه‌بان در دقایق پایانی بازی با ملوان بگویید
پس از اخراج حسن رودباریان «دروازه بان تیم» و به اتمام رسیدن تعویض‌ها یکی از بازیکنان بالاجبار می‌بایست به عنوان دروازه‌بان درون دروازه بایستد و ما همه از اخراج نادرست دروازه‌بانمان در شوک فرو رفته بودیم، تا اینکه من پس از صحبت با سرمربی و کادر فنی تصمیم گرفتم دروازه بان تیم شوم.
در خصوص آچار فرانسه، به خاطر این است که در بیشتر پست‌ها، حتی گلر بازی کرده‌ام و هواداران این لقب را به من داده‌اند.

photo392318853191935971

* از فسخ قرارداد با مس کرمان و بازگشت به داماش بگویید
بعد از عقد قرارداد با تیم مس کرمان از باشگاه داماش با من تماس گرفته شد و گفتند که اوضاع تیم خوب شده و همه مشکلات حل شده و می‌توانم به عنوان کاپیتان به تیم برگردم ؛ من نیز بعد از صحبت با مجید جهانپور «سرمربی تیم» و امیر عابدینی «مدیرعامل باشگاه» تصمیم گرفته تا به تیم محبوب استان برگردم. در حال حاضر نیز در تیم داماش گیلان به ایفای نقش می‌پردازم …

* تلخ‌ترین و شیرین‌ترین خاطرات ورزشی، همچنین الگوی ورزشی و تیم مورد علاقه شما در ایران و خارج را عنوان کنید ؟
سقوط تیم داماش گیلان از لیگ برتر به لیگ دسته اول به عنوان تلخ‌ترین و صعود داماش گیلان به لیگ برتر ایران به عنوان شیرین‌ترین خاطرات ورزشی من هستند.
علی کریمی و استیون جرارد الگوهای ورزشی من در ایران و خارج هستند، همچنین داماش و بارسلونا تیم‌های ایرانی و خارجی مورد علاقه‌ی من به شمار می‌روند.

* ارزیابی شما از فوتبال خمام به نسبت سال‌های گذشته چگونه است ؟!
خمام در هر دوره از لحاظ استعداد و بازیکن بازیکنان فوق‌العاده خوب و مستعدی داشته و دارد، اما به دلیل نداشتن تیم در رده‌های بالا از قبیل نوجوانان و جوانان باعث سوختن این استعدادها می‌شود. در سالهای گذشته بازیکنان خوبی از تیم‌هایی نظیر شهید فانی و شهید ایوب به فوتبال گیلان راه پیدا کرده‌اند.

1sohrabi1

* دیدگاه شما در مورد کلمات زیر …
هادی سهرابی : عاشق ورزش
خمام : زادگاه من
فوتبال : ورزش اول
توپ : دوست همیشگی من
داماش گیلان : تیم محبوب من
مس کرمان : باشگاه پولدار
هافبک : پست مورد علاقه
فرهاد نجاتی : مربی دلسوز و فراموش نشدنی

* کلام پایانی
در پایان جا دارد از تمام کسانی که برای من زحمات زیادی کشیده‌اند، از جمله پدرم که هرگز فراموشش نمی‌کنم، مادرم که گران‌بهاترین فرد برایم هستند و خانواده‌ام که مرا حمایت کرده، سیروس دهدار که از سن جوانان تا هم‌اکنون در همه شرایط در کنار من بوده و سایت خمام نیوز تشکر می‌کنم.


موضوع : فوتبال، مصاحبه‌ها
http://khna.ir/32911

دیدگاه شما چیست ؟!