خمام - همایش پیاده‌روی خانوادگی برگزار شد
ویژه
همزمان با عید غدیر خم ؛

همایش پیاده‌روی خانوادگی برگزار شد

همایش پیاده‌روی خانوادگی صبح امروز همزمان با عید غدیر خم در خمام برگزار شد.

جمعه، ۱۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۷ KHNA32382

همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی صبح امروز از مقابل بازار هفتگی خمام آغاز شد و شرکت‌کنندگان در این همایش پس از طی مسیر خیابان امام خمینی (ره)، خیابان شهید بهشتی و خیابان بوعلی، مجدداً با عبور از خیابان امام خمینی (ره) تا خط پایان «بازار هفتگی» پیاده‌روی کردند.
در پایان این همایش که با حضور محمدرسول حقدوست «مجری صدا و سیمای گیلان» برگزار شد، جوایز نفیس و ارزنده‌ای شامل 8 دستگاه دوچرخه، 12 فقره حواله وام ده میلیون تومانی، لوازم خانگی، کارت هدیه و لوازم ورزشی به قید قرعه به شرکت‌کنندگان اهدا شد.


موضوع : گزارش تصویری، هفته دفاع مقدس، ورزشی
http://khna.ir/32382

۱ دیدگاه

  • بسیجی گمنام در مورخ 1394/07/10 - 22:22 می‌نویسد :

    با سلام

    نحوه پخش کارت قرعه کشی عالی بود و اگر به صورت یک صف انجام میشد و محوطه محدود می گشت خیلی بهتر بود ، به دلیل مدیریت نا صحیح در هنگام خواندن اسم های قرعه کشی شده نا رضایتی هایی را بوجود آورد .

    بین بیش از 2000 نفر شرکت کننده تشابه اسم و فامیل وجود خواهد داشت مثلا اسم علی ملکی خوانده شد و دو نفر هم اسم و فامیلی در آمدند که پس از مقایسه هیچ یک کد در آمده از گوی نبود یعنی نفر سومی هم وجود داشت که در مراسم قرعه کشی حضور نداشت ، اما برگه قرعه کشی دو نفری که کد آنها نبود و فقط تشابه اسم و فامیل داشتند و به عنوان اینکه برنده شدند به آقای سهیلی و زیبانگار مراجعه کردند ، آقای [!] با کمال بی احترامی کارت قرعه کشی را پاره نمود که این بدور از ادب و توهین به اشخاص می باشد. لطفا انعکاس دهید متشکرم