خمام - پیروزی 3 بر 0 تیم فوتبال نوجوانان شهرداری خمام در مقابل شاهین ماسال
در هفته هفتم لیگ دسته اول نوجوانان گیلان ؛

پیروزی 3 بر 0 تیم فوتبال نوجوانان شهرداری خمام در مقابل شاهین ماسال

محمد قویدل، پویا محمدزاده‌ و علیرضا قربانی گل‌های تیم شهرداری خمام را به ثمر رساندند.

سه شنبه، ۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۶ KHNA30582

تیم فوتبال نوجوانان شهرداری خمام عصر روز گذشته میزبان تیم شاهین ماسال بود و در یک بازی کاملا یکطرفه توانست 3 بر 0 تیم حریف را در هفته هفتم از لیگ دسته اول نوجوانان گیلان شکست دهد.
در این بازی که در زمین ورزشی علی بحری برگزار شد، تیم شهرداری بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقایق اولیه بازی توانست توسط محمد قویدل گل اول بازی را به ثمر برساند. در ادامه تیم شهرداری بر حملات خود افزود و دو موقعیت تک به تک را در دقایق 25 و 29 بازی از دست داد و دروازه‌بان حریف به خوبی توپها را مهار نمود. در دقیقه 35 نیمه اول، پویا محمدزاده‌ از روی پاس عمقی که برای وی فرستاده شد، توانست با دروازه‌بان حریف تک به تک شود و پس از زدن ضربه و اصابت کردن توپ به تیرک، وارد دروازه شد و گل دوم بازی به ثمر رسید تا نتیجه‌ی نیمه‌اول بازی 2 بر 0 به نفع تیم شهرداری خمام به پایان برسد.
در نیمه‌ی دوم تیم شاهین ماسال که چیزی برای از دست دادن نداشت، در تلاش بود که بتواند گل‌های خورده‌ی خود را جبران نماید اما هیچ برنامه‌ای برای گلزنی نداشتند و این تیم شهرداری بود که باز هم بازی را در اختیار گرفت و شوت زیبای مهاجمش به تیرک بالایی دروزاه اصابت نمود و در برگشت باز هم نتوانستند توپ را به گل تبدیل نمایند تا همچنان نتیجه‌ی بازی 2 بر 0 بماند. در دقیقه 55 بازی تیم شهرداری اولین تعویض خود را انجام داد و داور چند دقیقه بعد کارت زرد را به مهاجم تیم شهرداری به دلیل تمارض برای گرفتن پنالتی نشان داد. جدی‌ترین موقعیت تیم شاهین ماسال در دقیقه 75 بازی رخ داد که شوت مهاجم از کنار دروازه و با اختلاف اندکی به بیرون رفت. شهرداری که همانند بازی‌های گذشته از انگیزه‌ی بالایی برخوردار بود مجددا حمله کرد و بالاخره باز هم از روی پاس عمق و تک به تک شدن با دروازه‌بان، توانست گل سوم را توسط علیرضا قربانی در دقیقه 40 به ثمر رساند.
در نهایت تیم شهرداری خمام توانست تیم شاهین ماسال را با نتیجه‌ی 3 بر 0 شکست دهد و 3 امتیاز این بازی را آز آن خود نماید تا در پایان هفته هفتم، با کسب 16 امتیاز و یک بازی کمتر، همچنان در صدر جدول این دوره از مسابقات باقی بماند.
از جمله نکات جالبه این مسابقه می‌توان به حضور «حافظ یعقوبی» کاپیتان خمامی فصل گذشته تیم جوانان ملوان و بازیکن امسال داماش گیلان اشاره نمود.


موضوع : در شهر، فوتبال، گزارش تصویری، ورزشی
http://khna.ir/30582

دیدگاه شما چیست ؟!