خمام - نوجوانان شهرداری خمام 2 بر 0 در مقابل ملوان نوین بندرانزلی به برتری رسید
در هفته چهارم لیگ دسته اول نوجوانان گیلان ؛

نوجوانان شهرداری خمام 2 بر 0 در مقابل ملوان نوین بندرانزلی به برتری رسید

محمد قویدل و محمد افروز گل‌های تیم شهرداری خمام را به ثمر رساندند.

یکشنبه، ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۵ KHNA29978

تیم فوتبال نوجوانان شهرداری خمام عصر امروز میزبان تیم ملوان نوین بندر انزلی بود و در یک بازی جنجالی و پر حاشیه توانست 2 بر 0 تیم حریف را در هفته چهارم از لیگ دسته اول نوجوانان گیلان شکست دهد.
در این بازی که در زمین ورزشی علی بحری برگزار شد، تیم ملوان در نیمه اول بازی را بهتر آغاز کرد و چندین موقعیت گلزنی بر روی دروازه‌ی حریف خلق نمود، که خطرناکترین آن ضربه ایستگاهی بود که به تیرک دروازه‌ی تیم شهرداری اصابت کرد و گل نشد، اما در ادامه بازیکن تیم ملوان به دلیل دریافت 2 کارت زرد در مدت زمان کمی، از زمین بازی اخراج شد و این مسئله باعث اعتراض شدید کادر فنی و تماشاگران تیم ملوان شد که داور پس از تذکرات لازم مجدداً بازی را آغاز کرد.
تیم شهرداری خمام از 10 نفره شدن تیم ملوان نهایت استفاده رو برد و بازی را در دست گرفت و حملاتی روی دروازه‌ی حریف ترتیب داد که در نهایت از روی سانتری که از جناح چپ صورت گرفت با ضربه دیدنی محمد افروز توانست گل اول بازی را به ثمر رساند و نتیجه‌ی نیمه‌اول بازی 1 بر 0 به نفع تیم شهرداری خمام به پایان رسید.

در نیمه‌ی دوم همانند نیمه اول باز هم تیم ملوان بازی را بهتر آغاز کرد و حملاتی بر روی دروازه‌ی حریف ترتیب داد، اما نتوانست از موقعیت‌های خود استفاده نماید و این تیم شهرداری خمام بود که در یک ضد حمله حساب شده از روی پاس عمقی که برای مهاجم ارسال شد توانست صاحب ضربه‌ی پنالتی شود و در این صحنه بازیکن تیم ملوان با کارت قرمز مواجه شد و مجدداً مربی و تماشاگران ملوان اعتراض شدیدی نمودند و به همین دلیل بازی برای دقایقی متوقف شد.
پشت ضربه‌ی پنالتی محمد قویدل قرار می‌گیرد و توانست گل دوم تیم خمام را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند تا شرایط برای تیم ملوان سخت تر از قبل شود. تیم ملوان که چیزی برای از دست دادن نداشت، مجدداً حمله می‌کند اما حملات آنان نتیجه‌ای نداشته و این تیم شهرداری خمام بود که در روی ضد حملات به شدت خطرناک ظاهر میشد. در دقایق پایانی بازی باز هم پاس عمقی برای مهاجم تیم شهرداری ارسال شد و گل سوم این تیم به ثمر رسید، اما داور گل را قبول نکرده و آفساید اعلام نمود و به دلیل زدن ضربه پس از سوت، داور کارت زرد دوم را به مهاجم تیم شهرداری نشان داد تا سومین اخراجی این بازی رقم بخورد. در نهایت تیم شهرداری خمام توانست تیم ملوان را با نتیجه‌ی 2 بر 0 شکست دهد و 3 امتیاز این بازی را آز آن خود نماید.


موضوع : فوتبال، گزارش تصویری
http://khna.ir/29978

دیدگاه شما چیست ؟!