خمام - سارا قمی به عنوان بهترین گلزن لیگ برتر بانوان انتخاب شد
ویژه
در سالن همایش‌های برج میلاد ؛

سارا قمی به عنوان بهترین گلزن لیگ برتر بانوان انتخاب شد

عنوان بهترین گلزن لیگ بانوان به سارا قمی رسید …

یکشنبه، ۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۸:۰۵ KHNA29802

مراسم انتخاب برترین‌های لیگ برتر چهاردهم در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار شد.
در این مراسم سارا قمی «بازیکن خمامی تیم فوتبال بانوان ملوان بندر انزلی» عنوان بهترین گلزن لیگ بانوان را به دست آورد، همچنین در بخش انتخاب برترین هیات برگزار کننده مسابقات فصل گذشته لیگ برتر، هیات فوتبال گیلان رتبه برتر را به خود اختصاص داد و قربانعلی الماس خاله، رییس هیات فوتبال گیلان با حضور روی صحن این جایزه را دریافت کرد.
امید ابراهیمی، آندرانیک تیموریان و قاسم حدادی فر نامزد برترین بازیکن خط میانی بودند که این جایزه به آندرانیک تیموریان رسید. در حالی که مهدی رحمتی، رشید مظاهری و علیرضا بیرانوند کاندید برترین دروازه بان سال بودند علیرضا بیرانوند دروازه بان نفت عنوان برترین گلر سال را به خود اختصاص داد. رامین رضاییان، وریا غفوری و لئوناردو پادوانی نامزد برترین مدافع فصل گذشته بودند که در نهایت وریا غفوری این عنوان را در اختیار گرفت. برترین مهاجم فوتبال ایران در فصل گذشته در مراسم انتخاب برترین های سال فوتبال ایران در برج میلاد معرفی شد. مهدی طارمی، لوسیانو ادینیو و سجاد شهباززاده به عنوان نامزد این عنوان انتخاب شدند که این عنوان به طارمی مهاجم پرسپولیس اختصاص داده شد.
با خط خوردن نام علیرضا فغانی از جمع برترین داوران فوتبال ایران در فصل گذشته، این احمد صالحی بود که عنوان برترین داور را به خود اختصاص داد.در این بخش سین زرگر، احمد صالحی و یداله جهانبازی کاندیدا بودند. همچنین منصوری برترین کمک داور سال شد. در مراسم بهترین های لیگ چهاردهم، عنوان بهترین مربی سال به حسین فرکی رسید. قاسم حدادی فر به عنوان هافبک ذوب‌آهن به عنوان بهترین بازیکن لیگ برتر چهاردهم معرفی شد. ابراهیم صادقی عنوان مرد اخلاق فصل گذشته لیگ برتر را در مراسم انتخاب برترین های لیگ به خود اختصاص داد.


موضوع : بانوان، فوتبال
منبع : دیارمیرزا
http://khna.ir/29802

دیدگاه شما چیست ؟!