خمام - اجرای طرح تعریض کوچه‌های منتظری و فاطمیه
ویژه
رئیس شورای شهر خمام خبر داد ؛

اجرای طرح تعریض کوچه‌های منتظری و فاطمیه

زمینی در خیابان پاسداران به دادگستری خمام داده شده و پروسه ساخت مکان جدید آغاز گردیده است.

چهارشنبه، ۱۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۳ KHNA28449

اسماعیل احمدنیا در خصوص تعریض کوچه‌ی منتظری خمام «کوچه‌ی بهداری» در گفتگو با خبرنگار خمام‌نیوز، عنوان کرد : همانطور که اطلاع دارید در حدود 8 ماه پیش جلسه‌ای با دکتر انوش برزیگر «رئیس دانشکده علوم پزشکی رشت» و دکتر ندا آخوندزاده «رئیس مرکز بهداشت خمام 1» برگزار گردید که ماحصل این جلسات به گرفتن مجوز تعریض ابتدا و انتهای کوچه‌ی منتظری ختم شد.
رئیس شورای شهر خمام، ادامه داد : این کوچه در حدود 225 متر مربع تعریض گردید و در قبال این‌کار شهرداری خمام تعهدی مبنی بر دیوارکشی مرکز بهداشت شماره 1 خمام به مقدار عقب نشینی‌کرده دارد و همچنین قرار بر این است داخل حیاط مرکز بهداشت که در سطح پایین‌تری از زمین همجوار قرار دارد و آب‌گیر است، اصلاح گردد.
این مسئول در خصوص مدرسه فاطمیه‌ی سابق واقع در کوچه‌ی فاطمیه، تصریح کرد : دیوار کشی انجام شده و مجوز تعریض هم از علی‌اوسط اکبری‌مقدم «مدیرکل اداره نوسازی مدارس گیلان» و محمود کنعانی «رئیس اداره آموزش و پرورش خمام» دریافت گردیده که انشاالله پس از انجام کار، دیوار حریم فعلی تخریب خواهد شد. به گفته‌ی وی، تعریض این کوچه نیز در حدود 305 متر مربع می‌باشد و در آینده‌ی نزدیک صورت می‌پذیرد.
احمدنیا، خاطرنشان کرد : زمینی در خیابان پاسداران به دادگستری خمام داده شده و پروسه ساخت مکان جدید برای انتقال دادگستری آغاز گردیده که بالطبع انتقال این مرکز به کاهش ترافیک در محدوده‌ی مذکور می‌انجامد.


موضوع : در شهر، شورای شهر، گزارش تصویری
http://khna.ir/28449

دیدگاه شما چیست ؟!