خمام - استقلال بدشانس‌ترین تیم لیگ است
دروازه‌بان خمامی تیم استقلال :

استقلال بدشانس‌ترین تیم لیگ است

از زمانی که برای گرم کردن وارد زمین شدم تا سوت پایان بازی فقط ناسزا شنیدم …

جمعه، ۲۸ فروردین ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۱ KHNA27852

محسن فروزان «دروازه‌بان خمامی تیم استقلال» در پایان دیدار تیمش مقابل ملوان بندرانزلی که به نتیجه تساوی یک بر یک انجامید، اظهار داشت : بازی در سطح خیلی خوبی برگزار شد و استقلال بهترین بازی خود را در سال جدید انجام داد. وی ادامه داد : ما از لحاظ تاکتیکی و بازی شناور در این مسابقه هر کاری کردیم اما امروز باز هم ثابت شد که استقلال این فصل بدشانس‌ترین تیم لیگ است. وقتی توپ ما به تیر دروازه حریف برخورد می‌کند و به زمین برمی‌گردد اما ضربه بازیکن حریف پس از برخورد با تیر دروازه ما به داخل دروازه می‌رود یعنی اینکه ما خیلی بدشانس هستیم. متأسفانه قیچی برگردان زیبای جاسم کرار به گل تبدیل نمی‌شود اما ضربه قیچی برگردان بازیکن ملوان با وجود اینکه به پایش هم نمی‌گیرد به گل تبدیل می‌شود.
دروازه‌بان استقلال خاطرنشان کرد : کاری به دروازه‌بان ملوان ندارم اما دروازه‌بان‌های لیگ وقتی مقابل استقلال بازی می‌کنند اشمایکل می‌شوند. همین دروازه‌بان‌ها مقابل تیم‌های دیگر «کریم شیره‌ای» هستند. در کل این فصل خیلی برای استقلال نحس بود و امیدوارم هواداران ما را درک کنند. همه هواداران بدانند که بازیکنان استقلال تمام زحمت خود را در زمین مسابقه می‌کشند تا تیم ببرد اما بعضی وقت‌ها آنقدر بدشانسی می‌آوریم که واقعاً کاری از دست‌مان برنمی‌آید. با تمام این حرف‌ها اگر در دو بازی آینده شش امتیاز به دست بیاوریم شک نکنید در کورس قهرمانی قرار خواهیم گرفت.
فروزان در پاسخ به این پرسش که چرا هواداران ملوان آنقدر علیه وی شعار دادند، تصریح کرد: من متولد شهر خمام هستم که به رشت و انزلی نزدیک است. سابقه دو سال عضویت در تیم ملوان را دارم و اعتقادم این است که مردم این شهر بسیار با معرفت و خونگرم هستند اما با این وجود از زمانی که برای گرم کردن وارد زمین شدم تا سوت پایان بازی فقط ناسزا شنیدم. از این مسئله ناراحتم اما همشهری‌های خود را می‌بخشم. حتی به ناظر بازی هم گزارش ندادم که مبادا مردم انزلی از حضور در ورزشگاه محروم شوند.
وی درباره اینکه آیا او علیه قلعه‌نویی صحبت‌هایی انجام داده و اعلام کرده که از وی ناراحت است، توضیح داد: نه من هیچ وقت نمی‌توانم از قلعه‌نویی ناراحت باشم. آن روزنامه‌ای که با من مصاحبه کرده بود، اتفاقاً روزنامه خوبی است اما حرف‌های مرا طوری دیگر برداشت کرده بودند و به اشتباه تیتر زدند. من فوتبالم را مدیون امیر قلعه‌نویی هستم و هرچه در زندگی ورزشی‌ام دارم به خاطر محبت‌های اوست. قلعه‌نویی بهترین مربی ایران است و افتخار می‌کنم که شاگرد او هستم. چه کسی بهتر از قلعه‌نویی برای سرمربیگری استقلال، چون او بود که استقلال را در رده سیزدهم جدول تحویل گرفت و توانست قهرمان لیگ کند. فقط امیر قلعه‌نویی است که می‌تواند از من انتقاد کند و من سرم را پایین می‌اندازم. اتفاقاً خوشحال می‌شوم که او از من انتقاد کند و ایرادهایم را بگوید.
دروازه‌بان استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا هنوز امیدوار است که تیمش قهرمان لیگ می‌شود، گفت: مطمئناً ما امیدوار هستیم و هرکس که به قهرمانی استقلال امیدوار نیست استقلالی محسوب نمی‌شود. ما اگر بتوانیم دو بازی آینده خود را با پیروزی پشت سر بگذاریم آن وقت شانس زیادی برای کسب سهمیه و حتی قهرمانی خواهیم داشت. فروزان در پاسخ به این پرسش که چرا قبل از آغاز بازی و نیمه دوم مسابقه پارچه سفید را از تور دروازه‌اش باز می‌کرد، یادآور شد: من خرافاتی نیستم اما کنجکاو بودم که بدانم آن پارچه سفیدها چیست و وقتی آنها را باز کردم دیدم پرچم ملوان است، حتی نخواستم به این پرچم بی‌احترامی کنم و آن را محترمانه به تدارکات تیم دادم، البته وقتی پارچه را باز کردم دروازه‌ام باز شد و شاید بهتر بود این کار را نمی‌کردم!


موضوع : فوتبال
منبع : تسنیم
http://khna.ir/27852

۱ دیدگاه

  • محمد در مورخ 1394/01/30 - 18:27 می‌نویسد :

    این نشان دهنده قابلیت های بالای تیم های گیلانی مخصوصا ملوانه. تازه شانس آوردی سه چهارتا نخوردی. نوری و عالیشاه رو خیلی زود فراموش کردی.همه دروازه بانها کریم [!] هستن و شما کاسیاسی؟؟ واسه معروف شدن مصاحبه نیاز نیست، تیمتو عوض کن وگرنه قلعه نویی بره، نیمکت نشینی.