خمام - بخش خمام ؛ میزبان یا محلی برای عبور ؟!
ویژه
در سفر رییس جمهور به گیلان ...

بخش خمام ؛ میزبان یا محلی برای عبور ؟!

رییس جمهور و هیأت دولت، پانزدهمین سفر استانی را به گیلان انجام می‌دهند.

شنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۹۴ - ۰:۰۱ KHNA27683

رییس جمهور و هیأت دولت، پانزدهمین سفر استانی را به گیلان انجام می‌دهند. اولین برنامه حسن روحانی دیدار مردمی با مردم استان طی سفری در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه است و طبق نیازی که از قبل سنجیده شده، وزرا یا معاونان رییس جمهوری در همه شهرستان‌ها حضور یافته و ضمن شرکت در جلسات شورای اداری، پروژه‌های انجام شده را افتتاح یا کلنگ زنی می‌کنند.
تلفن 111 (سامد) به عنوان پل ارتباطی بین مردم با مسئولان در نظر گرفته شده و مردم می‌توانند 24 ساعت قبل از سفر رییس جمهوری و هیأت دولت و همچنین 24 ساعت بعد از سفر با این سامانه ارتباط برقرار کرده و مشکل خود را مطرح کنند. همچنین با ارائه کد ملی و دریافت شماره رهگیری، یک ماه بعد پاسخ خود را در خصوص مشکل طرح شده دریافت خواهند کرد.
هرچند سابقه تاریخی آخرین حضور رییس جمهور در بخش خمام به اسفندماه سال 1390 باز می‌گردد که احمدی‌نژاد «رییس جمهور وقت» با حضور در مجتمع مسکن مهر خیابان فرهنگ خمام اقدام به افتتاح این مجتمع مسکونی کرده و یادبودی از وی در ورودی مسکن مهر جانمایی گردیده است، اما به نظر می‌رسد سفر حسن روحانی به گیلان با حضور وی در بخش خمام همراه نگردیده و با توجه به فشردگی برنامه‌های رییس جمهوری و هیئت همراه، بخش خمام تنها به عنوان یک جاده عبوری برای حضور یافتن وزرا یا معاونان رییس جمهور در شهرستان‌های همجوار مورد استفاده قرار گیرد.
البته، گمان می‌رود اقدام پسندیده‌ای همچون رنگ‌آمیزی گارد فلزی پل غیرهمسطح ورودی شهر خمام در روز جمعه «21 فروردین» – که به نظر بهتر بود پیش از فرارسیدن ایام تعطیلات نوروزی صورت پذیرد – بی‌ارتباط با این مسئله نباشد.


موضوع : دیدار عمومی
http://khna.ir/27683

دیدگاه شما چیست ؟!