خمام - محور رشت – خمام، سومین محور پرتردد استان گیلان در تعطیلات نوروزی

محور رشت – خمام، سومین محور پرتردد استان گیلان در تعطیلات نوروزی

محور رشت – خمام با تردد یک میلیون و ۶۱ هزار و ۳۹۷ خودرو طی 19 روز اخیر، یکی از 3 محور پرتردد استان گیلان معرفی شد.

شنبه، ۱۵ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۱ KHNA27674

ناصر آل محمدی «مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های گیلان» گفت : جهت رفاه حال مسافران نوروزی این اداره کل با نصب دوربین‌های در برخی از محورها نظارت ویژه بر راه‌های استان انجام داده است. وی با بیان اینکه طی 19 روز گذشته یک میلیون و 139 هزارو 294خودروارد گیلان شده است گفت : این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از یک درصد افزایش داشته است.
این مقام مسئول به پرترددترین محور ورودی استان پرداخت و افزود : محور قزوین – لوشان با ورود 512 هزار و 635 وسیله نقلیه و محور رامسر– چابکسر با ورود 367 هزار خودرو به ترتیب بیشترین ورودی‌های استان را به خود اختصاص داده‌اند. آل محمدی به بیشترین خروجی‌های محورهای مواصلاتی استان اشاره و اذعان کرد : محور آزادراه لوشان – قزوین باخروج 395 هزار و 345 خودرو و محور چابکسر –رامسر با خروج 313 هزار و 96 وسیله نقلیه به ترتیب بیشترین خروجی‌های استان را در این مدت داشته‌اند.
مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های گیلان، تصریح کرد : بیشترین ورودی در 8 فروردین با ورود 83 هزار و 798 هزار وسیله نقلیه و بیشترین خروجی در 7 فروردین با خروج 86 هزار و 954 خودرو از گیلان بوده است.
این مقام مسئول افزود : در این مدت محور آستانه – لاهیجان با تردد یک میلیون و ۴۰۲ هزار ۳۴۸خودرو و محور رشت – امازاده هاشم با تردد یک میلیون و ۹۶ هزار و ۲۰۴ وسیله نقلیه و نیز محور رشت – خمام با تردد یک میلیون و ۶۱ هزار و ۳۹۷ خودرو به ترتیب بیشترین آمار تردد را در 50 محور رفت و برگشت گیلان را به خود اختصاص داده‌اند.


موضوع : اجتماعی، مسافر و توریست
منبع : شبستان
http://khna.ir/27674

دیدگاه شما چیست ؟!