خمام - افزایش ترافیک در خیابان اصلی، توقفگاه خودروها
چند روز مانده به سال نو ...

افزایش ترافیک در خیابان اصلی، توقفگاه خودروها

ترافیک در خیابان امام خمینی (ره) خمام با نزدیک شدن به آغاز سال جدید افزایش یافته، که خود بر لزوم افزایش نیروهای پلیس راهور و کنترل بیشتر آنان بر عبور و مرور وسایل نقلیه دلالت دارد.

یکشنبه، ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۲ KHNA27420


موضوع : در شهر، گزارش تصویری
http://khna.ir/27420

۱ دیدگاه

  • همشهری در مورخ 1393/12/25 - 12:17 می‌نویسد :

    با عرضِ سلام و خسته نباشید خدمت مدیرِ محترمِ سایت خمام نیوز

    تعطیلاتِ عید بهترین فرصت برای این است که بتوانید طرحِ اخیر (عریض سازیِ قسمتی از خیابانِ امام خمینی) را بسنجید و اخباری در این مورد جمع آوری کنید بدین شرح:
    طرحی که اخیرا به تصویب و اجرا رسید، چند درصد در کاهشِ ترافیکِ شهر مفید بوده و همچنین ممکن است چند درصد به افزایشِ ترافیکِ شهر کمک کرده باشد؟؟
    ————————-
    اگر توجه داشته باشید در حالِ حاضر خیابانِ امام خمینی (ره) به مانندِ “قیف” عمل میکند؛ ماشین ها از پُلِ شیجان رود وارد و در ترافیکِ سنگینِ میدانِ نماز تا ایستگاهِ خشکبیجار گرفتار میشوند.
    با اجرا شدنِ این طرح، حجمِ ترافیکِ “پُلِ شیجان رود تا میدانِ نماز” برداشته شده و آن حجم به نقطۀ ترافیکِ “میدانِ نماز تا ایستگاهِ خشکبیجار” منتقل شده است!!! که این موضوع باعث میشود فشارِ ترافیک از “میدانِ نماز تا ایستگاهِ خشکبیجار” افزایش یابد. با تعریفی خلاصه تر و مفیدتر میتوان گفت که طرحِ موردِ نظر بجای اینکه ترافیک را کاهش دهد، تنها نقطۀ مرکزیِ ترافیک را از قسمتی به قسمتِ دیگر انتقال داده است و حجمِ ترافیک را در یک نقطه انباشته کرده است..!
    این طرح باید تا ایستگاهِ خشکبیجار ادامه پیدا میکرد تا به موفقیتی نسبی برسد؛ در غیراینصورت نه تنها تغییری در کاهشِ ترافیکِ شهر مشاهده نخواهد شد بلکه افزایشِ ترافیک از “میدانِ نماز تا ایستگاهِ خشکبیجار” را شاهد خواهیم بود.