خمام - کوچه‌ی «شهادت» نیازمند رسیدگی است
بلاتکلیفی به‌خاطر طرح هادی ؟!

کوچه‌ی «شهادت» نیازمند رسیدگی است

خاموشی چراغ‌های معابر کوچه‌ی شهادت مشکلاتی را برای ساکنین این‌کوچه متصور نموده است.

پنج شنبه، ۱۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۰:۱۱ KHNA26293

یکی از ساکنین کوچه‌ی شهادت که در کیلومتر 1 جاده خمام به خشکبیجار واقع شده در گفتگو با خبرنگار خمام‌نیوز، عنوان کرد : خاموشی چراغ‌های معابر کوچه‌ی شهادت مشکلاتی را برای ساکنین این‌کوچه متصور نموده است.
وی با اشاره به خاموشی تیر چراغ برق مربوط به پیچ کوچه، گفت : هنگام شب به دلیل باریک بودن کوچه و عدم روشنایی، وسیله‌ها‌ی نقلیه مانند موتورسیکلت که از این قسمت رد می‌شوند خطر آفرین بوده، علاوه‌بر این باعث تجمع معتادان می‌گردد، که خود مشکلاتی را برای ساکنین کوچه، علی‌الخصوص عبور و مرور زنان به وجود آورده است.
این شخص، افزود : در یک‌سال اخیر شخصاً 3 مرتبه لامپ خریداری کرده و بر روی تیر برق نصب نموده‌ام، اما به دلیل مشکلاتی که این تیر برق دارا است، هر 3 لامپ در مدت کوتاهی سوخته و همچنان با مشکل تاریکی مواجه هستیم.
وی همچنین به کج شدن تیر چراغ برق اشاره کرده و اذعان داشت : متاسفانه تیر برق کج گردیده و در حال افتادن می‌باشد.
به گفته‌ی وی، چندین مرتبه به اداره برق خمام رجوع کرده‌ایم که به ما گفته شده باید شورا و دهیار از کوچه‌ها بازدید نموده و پس از رسیدن به حد نصاب گزارش دهند تا لامپ‌های سوخته را تعویض نماییم.
این شهروند خمامی با بیان اینکه چندین مرتبه به دهیار و شوراهای مرزدشت نیز مراجعه کرده‌، اما نتیجه‌ای نگرفته‌ایم، تصریح کرد : این اواخر به ما گفته شده که کوچه شهادت در طرح هادی در محدوده‌ی شهر قرار گرفته و ما نمی‌توانیم کاری برای شما انجام دهیم و باید به اداره برق خمام رجوع نمایید، همانطور که وقتی برای شن‌ریزی کوچه مراجعه نمودیم، به طرح هادی اشاره نموده‌اند.
وی با بیان اینکه اگر این محدوده جزء شهر محسوب می‌شود چرا دهیاری محل برای نصب پلاک از ما وجه دریافت کرده و در پلاک نام دهیاری محل درج شده است، خاطرنشان کرد : در کنار این کوچه نهری واقع شده است که هنگام شب به دلیل نبود نور کافی خطراتی برای کودکان این محل ایجاد کرده و والدین این کودکان همیشه از بابت این مسئله ناراحت و نگران هستند.


موضوع : اجتماعی، در شهر
http://khna.ir/26293

دیدگاه شما چیست ؟!