خمام - به دلیل ناهماهنگی، میز یک خالی ماند!
شطرنج خمام ۳ نفره باخت ؛

به دلیل ناهماهنگی، میز یک خالی ماند!

نظام مهندسی با برد مقابل شهرداری خمام جایگاه سومی از آن خود کرد.

یکشنبه، ۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۱ KHNA26011

هفته یازدهم از لیگ برتر و هفته ماقبل پایانی لیگ دسته‌ی دو عصر روز جمعه در محل هیئت شطرنج گیلان پیگیری شد و مسابقات در لیگ برتر در حالی برگزار شد که بازی تیم‌های شهرداری رشت و دنیای فلز و همچنین بازی تالار آریای رشت در مقابل مجتمع دخانیات معوق گردید. دنیای فلز درگیر بازی‌های لیگ کشور است و تیم‌های شهرداری رشت و تالار آریای رشت هرکدام دو نماینده در مسابقات فینال قهرمانی کشور دارند، اما در بازی‌های انجام شده تیم‌های آرین شاندرمن و باشگاه شطرنج نوین (آ) با نتیجه 4 بر 0 مقابل تیم‌های باشگاه شطرنج نوین (ب) و رستوران دهکده ساحلی پیروز شدند.
تیم سازمان نظام مهندسی هم توانست با نتیجه 3 بر 1 شهرداری خمام را مغلوب نماید ؛ نکته قابل ذکر این بازی این است که به دلیل ناهماهنگی بین سرپرست تیم خمامی و یکی از شطرنجبازان، میز یک خالی ماند! تا خمام 3 نفره ببازد و موقعیت سومی خود را کاملاً به خطر اندازد.
اما بانک ملی رشت هم در مقابل سلاطین فومن به یک برد آسان 4 بر 0 رسید، سلاطین فومن که موقعیت خوبی حتی برای کسب مقام سومی داشت در کمال تعجب و بنا به دلایل نامعلوم مقابل بانک ملی حاضر نشد تا 4 بر 0 بازنده باشد ؛ همچنین بازی تیم‌های منطقه آزاد انزلی و باشگاه نخبگان 2 بر 2 مساوی شد.
در جدول رده بندی تیم‌های شهرداری رشت و دنیای فلز به ترتیب با 20 و 18 امتیاز اول و دوم هستند، نظام مهندسی با برد مقابل شهرداری خمام جایگاه سومی را با 15 امتیاز از آن خود کرد و شهرداری خمام نیز با 14 امتیاز به رده چهارم نزول کرد.
اما در بازی‌های انجام شده لیگ دو تیم هیات شطرنج لنگرود (آ) با نتیجه 2.5 بر 1.5 از سد باشگاه قلعه (آ) گذشت، شهاب پسیخان 3.5 بر 0.5 هیات شطرنج رضوانشهر را برد و بازی هیئت شطرنج لنگرود (ب) مقابل باشگاه شطرنج نوین (آ) 2 بر 2 مساوی شد. بدین ترتیب تا پایان هفته هشتم باشگاه قلعه (آ) با 13 امتیاز صدر نشین است و تیم‌های شهاب پسیخان و هیئت شطرنج لنگرود (آ) با 12 امتیاز رده‌های بعدی را به خود اختصاص داده‌اند.


موضوع : شطرنج
گزارش : رضا عابدی / khomamchess
http://khna.ir/26011

دیدگاه شما چیست ؟!