خمام - برتری تیم شهرداری خمام در مسابقات لیگ برتر شطرنج گیلان
در هفته نهم لیگ برتر ؛

برتری تیم شهرداری خمام در مسابقات لیگ برتر شطرنج گیلان

در هفته نهم لیگ برتر، تیم شطرنج شهرداری خمام با نتیجه‌ی 3 بر 1 مقابل تیم منطقه آزاد انزلی به برتری دست یافت تا همچنان در رده‌ی سوم باقی بماند.

دوشنبه، ۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۱:۱۰ KHNA25843

هفته نهم لیگ برتر و هفته هفتم لیگ دسته دو شطرنج گیلان عصر روز جمعه در محل هیات شطرنج گیلان برگزار شد که در مهم‌ترین بازی‌های لیگ برتر، تیم نوجوانان باشگاه شطرنج نخبگان رشت، دست به کار مهمی زد و تیم صدرنشین دنیای فلز رشت را بانتیجه 2.5 بر 1.5 مغلوب کرد تا یک شگفتی بزرگ در طول این رقابت‌ها رقم بخورد. دنیای فلز با این باخت موقعیت خود را برای قهرمانی تاحدی به خطرانداخت. در بازی‌های دیگر انجام شده، تیم شهرداری خمام با نتیجه 3 بر 1 از سد منطقه آزاد انزلی گذشت. سازمان نظام مهندسی ساختمان 3.5 بر 0.5 باشگاه شطرنج نوین (ب) را از پیش رو برداشت. آرین شاندرمن 3 بر 1 تالار آریای لوشان را مغلوب کرد و تیم‌های باشگاه شطرنج نوین (آ) و شهرداری رشت نیز با نتیجه نزدیک 2.5 بر 1.5 به ترتیب مقابل مجتمع دخانیات گیلان و سلاطین فومن صاحب برتری شدند و همچنین بانک ملی گیلان 4 بر 0 رستوران دهکده ساحلی را با شکست بدرقه کرد.
بدین ترتیب تا پایان هفته نهم، شهرداری رشت با 9 برد پیاپی و 18 امتیاز صدرنشین است و تیم‌های دنیای فلز رشت و شهرداری خمام با 16 و 14 امتیاز در رده‌های دوم و سوم قرار گرفته‌اند، همچنین آرین شاندرمن، سلاطین فومن و سازمان نظام مهندسی با 11 امتیاز در جایگاه‌های چهارم تا ششم قرار دارند.
اما هفته هفتم لیگ دسته 2 نیز پیگیری شد که بازی تیم‌های شهاب پسیخان با باشگاه قلعه (آ) و همچنین بازی تیم‌های لوازم خانگی پارس خزر مقابل باشگاه شطرنج نوین (آ) 2 بر 2 مساوی شد. هیات شطرنج رضوانشهر هم با نتیجه 3 بر 1 از سد سازمان نظام مهندسی گیلان گذشت و بدین ترتیب در پایان هفته هفتم، تیم باشگاه قلعه (آ) با 13 امتیاز صدرنشین است و تیم های شهاب پسیخان، هیات شطرنج لنگرود (آ) و هیات شطرنج رضوانشهر با 10 امتیاز در تعقیب صدرنشین هستند.
گفتنی است باشگاه نخبگان رشت با پیروزی 2.5 بر 1.5 مقابل تیم همیشه مدعی دنیای فلز رشت، معادلات را در صدرجدول بر هم زد. حال باید شاهد نبرد حساس‌تری بین تیم‌های شهرداری رشت و دنیای فلز در هفته‌های آتی باشیم.


موضوع : شطرنج
http://khna.ir/25843

دیدگاه شما چیست ؟!