خمام - شهرداری خمام مغلوب شهرداری رشت شد
در هفته چهارم لیگ برتر شطرنج گیلان ؛

شهرداری خمام مغلوب شهرداری رشت شد

مسابقات هفته چهارم لیگ برتر و هفته پنجم لیگ دسته یک شطرنج گیلان پیگیری شد.

یکشنبه، ۲ آذر ۱۳۹۳ - ۰:۰۹ KHNA25109

هفته چهارم لیگ برتر و هفته پنجم لیگ دسته یک شطرنج گیلان عصر جمعه پیگیری شد.
تیم شهرداری رشت در بازی‌های لیگ برتر توانست بر حریف همنام خود یعنی شهرداری خمام با نتیجه 3 بر 1 پیروز شود. باشگاه نخبگان رشت با همین نتیجه بر باشگاه شطرنج نوین فائق آمد. تیم مجتمع دخانیات گیلان با نتیجه 3.5 بر 0.5 رستوران دهکده ساحلی را مغلوب کرد و دنیای فلز رشت با نتیجه 4 بر 1 تالار آریای لوشان را از پیش‌رو برداشت، ضمن اینکه بازی تیم‌های آرین شاندرمن و سلاطین فومن و همچنین باشگاه شطرنج نوین (آ) و منطقه آزاد انزلی به تساوی 2 بر 2 انجامید. بازی تیم‌های بانک ملی گیلان و نظام مهندسی به دلیل شرکت دو شطرنجباز تیم بانک ملی در مسابقات بهین باز آفرین معوق گردید و این بازی در روز دوشنبه هفته جاری برگزار می‌گردد.
دنیای فلز و شهرداری رشت با 8 امتیاز رده‌های اول و دوم را به خود اختصاص داده و شهرداری خمام و سلاطین فومن در رده های سوم و چهارم لیگ برتر قرار گرفته‌اند.
اما در بازی‌های لیگ یک دفترخانه اسناد رسمی 118 ایمانی لاهیجان، اسکان صالح فومن و هیئت شطرنج آستارا به ترتیب مقابل بتونساز خوش اندوخته خمام، باشگاه ابتکار لنگرود و مجموعه ورزشی رودباری با نتیجه 2.5 بر 1.5 صاحب برتری شدند. بانک ملی، سوییت نیلوفرآبی انزلی، هیئت شطرنج منجیل و شهرداری انزلی در مقابل تیم‌های شرکت توزیع برق گیلان، آرین رضوانشهر، آب منطقه‌ای گیلان و آموزشگاه زبان سفیر خمام با نتیجه مشابه 3 بر 1 پیروز شده و لبخند کیاشهر و سازمان نظام مهندسی گیلان با نتیجه 3.5 بر 0.5 از پس باشگاه کیش و مدیریت تولید برق گیلان بر آمدند.
در این دسته بانک ملی گیلان و دفترخانه اسناد رسمی 118 ایمانی لاهیجان با 9 و 8 امتیاز در رده اول و دوم قرار گرفته و تیم‌های بتونسازخوش اندوخته خمام و اسکان صالح فومن با 7 امتیاز رده‌های بعدی را به خود اختصاص داده‌اند.


موضوع : شطرنج
گزارش : رضا عابدی / khomamchess
http://khna.ir/25109

دیدگاه شما چیست ؟!