خمام - «تیم شهید فانی خمام» قهرمان جام دهیاری‌های شهرستان رشت
ویژه
با برتری ۱ بر ۰ مقابل لشت‌نشاء ؛

«تیم شهید فانی خمام» قهرمان جام دهیاری‌های شهرستان رشت

این رقابت در ورزشگاه عضدی رشت برگزار شد.

شنبه، ۱۰ آبان ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۸ KHNA24471

تیم‌های فوتبال شهید فانی خمام و شهدای لشت نشاء عصر جمعه در ورزشگاه عضدی رشت مقابل هم صف آرایی کردند، که این دیدار در نهایت با پیروزی 1 بر 0 تیم شهید فانی خاتمه یافت.

  • فینال بازی‌های روستایی شهرستان رشت، ساعت 14، ورزشگاه عضدی رشت
    • داور : مجید بامشاد، کمک‌ها : سجاد حسن‌پور، مازیار جهاندیده ؛ داور چهارم : پوریا خانجانی
    • اخطار : سیدجواد حسینی (کارت قرمز)، سالار حبیب الله نژاد (کارت قرمز)، شاهین قاسمی (کارت قرمز)، محمد عابدی (کارت زرد)، میلاد محمدی (کارت زرد)
      گل : سالار حبیب الله نژاد
    • شهید فانی : میلاد علیزاده، میثم صلاحی، رحمان ناصری، میلاد ناصری، محمد ملاحسینی، یوسف علیزاده، سعید دهدار، سامان اصلانی، امیرحسین هاشمی، کریم عاطفی، محمد نیرومند
    • ذخیره‌ها : سالار حبیب الله نژاد، سعید نوری، میلاد طاهری، بیژن رئوفی، رضا نوری، میلاد رضا موسوی، محمد محوی، مهدی حقی
    • سرمربی : محسن کاظمی
    • شهدای لشت نشاء : عارف صالحی، آرمین صفایی، میلاد محمدی، دانیال قاسمی، کامیاب رفیعی‌نژاد، سید جواد حسینی، شاهین قاسمی، ایمان امام‌دوست، رضا تبریزی، سید صادق رهایی فرید شکفتی
    • ذخیره‌ها : سیداحمد حسینی، فرشید فریضی‌پور، محمد عابدی، پوریا گلچین، امید رمضان‌زاده، مهدی صالحی‌نژاد
    • سرمربی : سید محمد حسینی
    • شرح گل : 1-0 (شهید فانی) سیدرضا موسوی در دقیقه‌ی 82 گوشه سمت راست صاحب توپ شد که آن‌را روی دروازه‌ی حریف سانتر کرد که با ضربه‌ی سر دیدنی سالار حبیب الله نژاد توپ وارد دروازه شد.

شرح بازی در نیمه اول – در دقایق اولیه‌ی بازی تیم لشت نشاء وارد محوطه‌ی جریمه‌ی تیم حریف شد که با بی‌دقتی مهاجم خود موقعیت را از دست داد. چند دقیقه بعد تیم شهید فانی در یک ضد حمله‌ی حساب شده گلی را به ثمر رساند که داور آن گل را آفساید اعلام نمود. در ادامه‌ی باز این تیم خمام بود که توپ و زمین را در اختیار داشت و صاحب یک ضربه‌ی کرنر شد که با ضربه‌ی سر مهاجم خود توپ از کنار دروازه خارج شد. در دقیقه‌ی 24 باز هم تیم خمام از سمت چپ سانتری را روی دروازه‌ی تیم حریف فرستاد که این موقعیت به هدر رفت. تیم لشت نشاء چندین موقعیت در ضد حمله بدست آورد، اما در زدن ضربات آخر دقت کافی نداشت و بدین ترتیب نیمه اول بازی با حساب 0 بر 0 به پایان رسید.

شرح بازی در نیمه دوم – تیم لشت نشاء 2 تعویض در بین دو نیمه انجام داد تا بتواند روند بازی را تغییر دهد، اما این تیم شهید فانی خمام بود که تیم برتر میدان بود و در دقیقه 55 باز هم از روی سانتر موقعیت بسیار خوبی را از دست داد. چند دقیقه بعد جدی‌ترین حمله‌ی تیم شهید فانی رقم خورد و با ضربه‌ی بغل پای مهاجم خود این موقعیت را از دست داد تا همچنان نتیجه‌ی بازی 0 بر 0 پابرجا بماند. تیم لشت نشاء در ادامه تعویض سوم خود را هم انجام داد تا بتواند بازی را در اختیار بگیرد، اما این تعویض چندان مفید نبود.
در دقیقه 25 تیم شهید فانی اولین تعویض خود را انجام داد تا بتواند با بازیکن تازه نفس خود تعداد حملات خود را بیشتر کند اما چند دقیقه بعد به دلیل اعتراض شدید سرمربی تیم شهید فانی داور او را از زمین بازی اخراج کرد و شرایط کمی برای تیم شهید فانی سخت شده بود. بالاخره در دقیقه 82 تیم شهید فانی مزد حملات خود را دریافت کرد و توانست از روی سانتر سیدرضا موسوی و ضربه‌ی سر سالار حبیب الله نژاد که در نیمه دوم به زمین آمده بود گل برتری را به ثمر برساند. تیم شهید فانی چند دقیقه بعد تعویض دوم خود را انجام داد تا بتواند نتیجه بازی را حفظ کند.

در دقایق اضافی بازی بازیکنان دو تیم درگیر شدند که داور از هر تیم دو بازیکن را اخراج نمود و این امر سبب شد تا بازی کمی به حاشیه کشیده شده و به مدت 15 دقیقه به دلیل درگیری بازیکنان و ورود مسئولان تیم به زمین با تاخیر مواجه شود. پس از آنکه شرایط برای ادامه بازی مهیا شد، داور یک بازیکن دیگر را از تیم لشت نشا اخراج کرد و به 3 بازیکن دیگر هم کارت زرد نشان داد و سپس مجدداً بازی آغاز شد و در نهایت تیم شهید فانی با برتری 1 بر 0 قهرمان بازی‌های روستایی شهرستان رشت شد.
پس از آنکه داور سوت پایان بازی را به صدا در آورد، مجدداً درگیری‌ها بین بازیکنان دو تیم اتفاق افتاد و اعتراضات شدید سرمربی تیم لشت نشاء را به همراه داشت که در نهایت مسئولان هر دو تیم به آرام کردن بازیکنان خود پرداختند.

یکی از مسئولان برگزاری این دوره از مسابقات، عنوان کرد : این مسابقات از 18 مهرماه به میزبانی بجاربنه از دهستان پسیخان با حضور 6 تیم برگزار شد که تیم‌ها در 2 گروه 3 تیمه به رقابت پرداختند.
مهیار صفری با بیان اینکه در تلاش هستیم تا مسابقات استانی این مسابقات را نیز برگزار کنیم، ادامه داد : در تلاش هستیم تا بتوانیم ورزش در روستاها را بیدار نموده و انگیزه‌ای برای جوانان در روستاها ایجاد شود.


موضوع : فوتبال، گزارش تصویری
http://khna.ir/24471

۴ دیدگاه

  • دوست در مورخ 1393/08/10 - 21:35 می‌نویسد :

    آفرین به همه بچه ها…
    دمه همه بچه ها و تماشاگرا گرم…
    مسعولین ببینند!!!

  • خمامی در مورخ 1393/08/11 - 16:57 می‌نویسد :

    ماشالله به بچه های با غیرت خمام
    خسته نباشید
    خمام همیشه پرچم بالاست…

  • رحیم صادقی در مورخ 1393/08/15 - 13:06 می‌نویسد :

    ایول فقط فقط به دروازبان تیم خمام دمت گرم میلاد جان 

  • حسین خورگامی(شاهد لاکان در مورخ 1395/07/14 - 11:31 می‌نویسد :

    اتشاالله همیشه موفق باشید