خمام - از هنرجویان کاراته‌ در حضور رئیس سبک جهانی گوجوریو واتانابه‌ها ایران تجلیل شد

از هنرجویان کاراته‌ در حضور رئیس سبک جهانی گوجوریو واتانابه‌ها ایران تجلیل شد

استاد جمشید انصاری سکان‌داران سبک جهانی گوجوریو واتانابه‌ها را اساتید گیلانی عنوان کرد.

شنبه، ۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۷ KHNA23898

موفقیت‌های پی‌درپی کاراته‌کاهای دو باشگاه تختی و شهدای خمام در عرصه‌ی قهرمانی استان و کشور، رضا و روزبه فتحتویی‌نژاد «مربیان کاراته» را بر آن داشت تا در مراسمی با حضور «استاد جمشید انصاری» رئیس سبک گوجوریو واتانابه‌ها کشور که عصر پنجشنبه در سالن ورزشی تختی برگزار شد، از مدال‌آوران کاراته و هنرجویان قهرمان خمام تجلیل به‌عمل آید.
در این مراسم که با حضور علیرضا پورهادی «شهردار»، بابک خلیلی «ریاست اداره ورزش و جوانان»، اسماعیل احمدنیا «ریاست شورای شهر» و سیدعباس موسوی «ریاست هیئت کاراته» برگزار شد، رضا فتحتویی‌نژاد «مربی کاراته‌ی باشگاه تختی» ضمن خوش‌آمدگویی و قدردانی از حمایت‌های مسئولین، حضور آنان در محافل ورزشی را مایه‌ی نشاط و بالندگی ورزش قلمداد نموده و افزود : همه‌ی این موفقیت‌ها مرهون کوشش و زحمات 28 ساله‌ی استاد جمشید انصاری است.
به گفته‌ی فتحتویی‌نژاد، این استاد در تربیت شاگردان خود سختی‌های بسیاری را متحمل گردیده و ورزش قهرمانی را بدون هیچگونه چشمداشتی با ابعاد معنوی، اخلاقی و مذهبی درآمیخته تا ورزشکاران با منش پهلوانی تربیت و پرورش یابند.
روزبه فتحتویی‌نژاد «مربی باشگاه شهدا» نیز قهرمانان مذکور را پرورش یافته از اندیشه، منش و راه استاد انصاری دانست.

استاد جمشید انصاری نیز در سخنان خود، سکان‌داران سبک جهانی گوجوریو واتانابه‌ها را اساتید گیلانی عنوان کرد.
به گفته‌ی رئیس سبک گوجوریو واتانابه‌ها ایران، قهرمانان می‌توانند با تلاش‌های مستمر در عرصه‌های ملی و فراملی بدرخشند.
گفتنی‌است، در ادامه هریک از مسئولین حاضر در مراسم به تبریک موفقیت‌ها و درخشش کاراته‌کاهای خمام با کسب 3 طلا، 2 نقره و 7 برنز در مسابقات استانی رده‌ی سنی نوجوانان و تقدیر از مربیان آنان پرداخته و در خصوص حمایت از کوشش‌های ورزش پهلوانی و قهرمانی در جهت رشد، بالندگی و توسعه‌ی فرهنگ ورزش اعلام آمادگی نمودند.


موضوع : کاراته، گزارش تصویری
http://khna.ir/23898

۱ دیدگاه

  • محمد در مورخ 1393/07/29 - 10:42 می‌نویسد :

    با آرزوی موفقیت های فراوان برای همه ورزشکاران عزیز شهرمان مخصوصاً رضا فتحتویی نژاد، جوان پرتلاش، با انگیزه و کاربلد خمام . مطمئناً در آینده از این استاد و هنرجویانش خبرهای خوش بیشتری خواهیم شنید.