خمام - تیم تربیت بدنی، قهرمان مسابقات فوتسال هفته دفاع مقدس خمام
ویژه
با برد ۵ بر ۲ مقابل تیم شهید فتاحی ؛

تیم تربیت بدنی، قهرمان مسابقات فوتسال هفته دفاع مقدس خمام

تیم‌های شهید فتاحی و تیم شهید بهبودی به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار گیرند.

یکشنبه، ۶ مهر ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۷ KHNA22915

مسابقات فوتسال که از روز گذشته به مناسبت هفته دفاع مقدس در سالن شهدا پیگیری شد، با صعود تیم‌های تربیت بدنی، شهید فتاحی و شهید بهبودی همراه بود.

در دیدار صبح امروز تیم‌های شهید بهبودی و شهید فتاحی، تیم شهید فتاحی بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقایق اول بر اثر اشتباه دفاع تیم حریف توانستند گل اول را به ثمر برساند. در ادامه شهید بهبودی بازی را در دست گرفت و چندین حمله بر روی دروازه‌ی حریف ترتیب داد که جدی‌ترین موقعیت آنها به تیرک دروازه اصابت نمود، اما نتوانستند گلی را به ثمر برسانند و این تیم شهید فتاحی بود که در دقایق پایانی نیمه اول با یک ضد حمله‌ حساب شده توانستند گل دوم را به ثمر برساند تا نیمه اول با حساب 2 بر 0 به نفع آنها به اتمام برسد.
تیم شهید بهبودی در نیمه دوم بازی را تهاجمی آغاز کرد، اما همانند نیمه‌ی اول در گلزنی ناموفق ظاهر شدند و باز هم بر خلاف جریان بازی این تیم حریف بود که گل سوم را به ثمر رساند. در دقایق پایانی تیم شهید بهبودی بر حملات خود افزود و توانست روی چرخش دیدنی بازیکن خود به گل اول برسد تا کمی امیدهای این تیم زنده شود. تیم بهبوی توانست یکی دیگر از گل‌های خورده را با ضربه‌ی سر جبران نماید، اما در نهایت نتیجه‌ی این بازی 3 بر 2 به نفع تیم شهید فتاحی به اتمام رسید تا به فینال این مسابقات راه پیدا کند.

بازی فینال پس از 15 دقیقه استراحت بین تیم‌های تربیت بدنی و شهید فتاحی برگزار شد. تیم تربیت بدنی بازی را تهاجمی آغاز کرد و توانست در همان دقایق اول بازی گل اول را به ثمر برساند، اما چند دقیقه بعد در یک غافلگیری گل مساوی را دریافت کرد تا همه چیز مجددا از سر گرفته شود. در ادامه باز هم تیم تربیت بدنی حمله کرد و توانست گل دوم را به ثمر رسانده و تیم شهید فتاحی به دلیل خستگی نتوانست مسلط بر بازی باشد و همین مسئله موجب شد گل سوم را هم دریافت نمایید تا نیمه اول با نتیجه‌ی 3 بر 1 به نفع تیم تربیت بدنی به اتمام رسد. در نیمه دوم، تیم فتاحی تا حدودی متحول شد و توانست یکی از گل‌های خورده را با شوت سر ضرب و دیدنی بازیکن خود جبران نماید، اما این گل هم نتوانست این تیم را به بازی برگرداند و در ادامه بازی دو گل دیگر دریافت نمودند تا تیم تربیت بدنی با نتیجه‌ی 5 بر 2 به مقام اول این مسابقات دست یابد و تیم شهید فتاحی و تیم شهید بهبودی به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار گیرند.

علاوه بر اهدای کاپ به تیم‌های اول تا سوم، به تیم‌های اول و دوم جوائزی به رسم یادبود اهدا شد.

  • نتایج مسابقات روز گذشته :
    • شهید بهبودی 1 – 2 شهید فتاحی
    • شهید صدوقی 2 – 4 تربیت بدنی
    • شهید بهبودی 1 – 2 تربیت بدنی
    • شهدای فرشکی 3 – 1 شهید فتاحی
    • شهید بهبودی 4 – 3 شهدای فرشکی
    • شهید صدوقی 1 – 1 شهید فتاحی
    • شهید بهبودی 3 – 1 شهید صدوقی
    • شهدای فرشکی 1 – 5 تربیت بدنی
    • شهید صدوقی 4 – 2 شهدای فرشکی
    • شهدی فتاحی 3 – 0 تربیت بدنی

موضوع : فوتسال، گزارش تصویری، هفته دفاع مقدس
http://khna.ir/22915

دیدگاه شما چیست ؟!