خمام - ورزش بخش خمام مشکلات چندین و چند ساله را به دوش می‌کشد
ویژه
لزوم رسیدگی به سالن‌های ورزشی ؛

ورزش بخش خمام مشکلات چندین و چند ساله را به دوش می‌کشد

عدم رسیدگی به مبحث بهداشت سلامت ورزشکاران را در معرض خطر قرار می‌دهد.

سه شنبه، ۱۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۰:۰۵ KHNA20253

اگرچه تاکنون در خبرهای متعدد به مشکلات سالن‌های ورزشی خمام از جمله روشنایی، سرویس‌های بهداشتی و مواردی از این‌قبیل پرداخته شده و در عین حال شاهد تلاش‌های بابک خلیلی «ریاست جدید اداره‌ی ورزش و جوانان خمام» در زمان کوتاهی که از معارفه‌ی وی می‌گذرد بوده‌ایم، اما ورزش این بخش مشکلات چندین و چند ساله را به دوش می‌کشد.
ورزش نقش بسزایی در سلامتی انسان داشته و علاوه بر آنکه از بروز بسیاری از بیماری‌ها جلوگیری کرده، نقش پیشگیری را بر عهده دارد، اما عدم رسیدگی به مبحث بهداشت خود می‌تواند سلامت ورزشکاران را در معرض خطر قرار دهد.
یکی از ورزشکاران حاضر در سالن ورزشی تختی در گفتگو با خبرنگار خمام‌نیوز با بیان اینکه پرسنل نظافتچی سالن مذکور اذعان داشته که هر شب به نظافت این سالن پرداخته می‌شود، افزود : در عمل و بر اساس مشاهدات عینی اینطور به نظر نرسیده و این درحالیست که گرد و غبار مشکلاتی را برای سلامتی ورزشکاران به وجود می‌آورد.
وی با بیان اینکه باید نسبت به رسیدگی به اماکن ورزشی نظارت جدی‌تری صورت پذیرد، یادآور شد : متاسفانه با گذشت چند سال از عمر سالن‌های ورزشی شهدا و تختی شهر خمام، توجه به این سالن‌ها قابل قبول نبوده و این بی‌توجهی تا جایی ادامه داشته که حتی به روشنایی و نظافت سالن‌های مذکور به درستی توجه نشده است.
این ورزشکار خواستار رسیدگی به وضعیت بهداشت سالن‌های ورزشی خمام شد.


۳ دیدگاه

  • ناشناس در مورخ 1393/05/14 - 00:30 می‌نویسد :

    لایک به اون کف پا 😛

  • آشنا در مورخ 1393/05/14 - 00:36 می‌نویسد :

    چندماه قبل دست دختر یکی از دوستان در مسابقه رزمی به خاطر نبود تشک استاندارد شکست!!!!!

  • هادی.ن در مورخ 1393/05/14 - 00:45 می‌نویسد :

    بنده بالای 10 ساله تو سالن های خمام ورزش میکنم و یکی از چیزهایی که تو این چند سال اخیر بیش از اندازه بهش توجه شده هزینه سالن هست که هر سال افزایش چشمگیری داشته و از اونجایی که من در اکثر سالنهای رشت حضور داشتم حتی این هزینه ها گاهی اوقات از سالن های استاندارد رشت هم بیشتر هست و یا برابری میکنه که این مساله واقعا خوشایند نیست و امیدوارم مسئولین محترم به این مورد توجه کنن. همین مسئله هم باعث شده که سالن شهدای خمام اکثر اوقات خالی باشه و کسی این سالن رو اجاره نکنه.