خمام - اگر فعالیت در ورزش فوتبال اینگونه است، عطای فوتبال را به لقایش می‌بخشم
ویژه
شهرام جعفری :

اگر فعالیت در ورزش فوتبال اینگونه است، عطای فوتبال را به لقایش می‌بخشم

شهرام جعفری از سمت رئیس هیئت ورزش‌های همگانی و مربیگری فوتبال کناره‌گیری کرد.

دوشنبه، ۳۰ تیر ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۴ KHNA19519

شهرام جعفری سابقه‌ی حضور در تیم‌های پاس گیلان، دخانیات، هلال احمر و داروسازی سبحان رشت را در کارنامه‌ی ورزشی خود داشته و مدرک مربیگری خود را از کنفدراسیون فوتبال آسیا و مدرک مربیگری مدارس فوتبال را از آکادمی ملی فوتبال ایران دریافت کرده است.
وی در گفتگو با خبرنگار خمام‌نیوز با بیان این خبر که از هرگونه فعالیت ورزشی خود در خمام از جمله ریاست هیئت همگانی این‌بخش و مربیگری فوتبال باشگاه ایرانمهر کناره‌گیری نموده است، گفت : از همه‌ی افرادی که مرا یاری کرده‌اند تشکر می‌کنم.
شهرام جعفری ضمن تقدیر از پیگیری‌های شهردار و اعضای شورای شهر به‌منظور در اختیار قرار دادن زمین ورزشی علی‌بحری و خدمات متعدد این‌شورا در طول مدت کوتاه آغاز فعالیت دوره‌ی چهارم، عنوان کرد : حدود 3 سال پیش با همکاری معین فرس‌دوست که از چهره‌های ورزشی و با اخلاق بوده و سابقه‌ی حضور در تیم‌های پایه و بزرگسال پگاه، داماش و شهرداری لنگرود را در کارنامه‌ی خود دارد، اقدام به تاسیس باشگاه و مدرسه‌ی فوتبال «ایرانمهر خمام» گرفته و ترقی فوتبال و بهره‌گیری از جوانان مستعد که از لحاظ مالی دچار مشکل بوده‌اند را در برنامه‌‌ی اهداف این باشگاه ورزشی قرار داده و ایجاد انگیزه، شادابی و تفریح سالم برای آنان را پیگیری نمودیم.
به گفته‌ی وی، ابتدا در سالن تختی خمام با دریافت مبلغی که از آن برای تامین هزینه‌ی سالن از بازیکنان دریافت می‌شد به تمرینات خود پرداخته، اما پس از مدتی تیم را به بیرون از شهر برده و با وجود مشکلات برای تامین هزینه‌ها، 1 سال و نیم آن‌را اداره کرده و در طول مدت مذکور به پیگیری برای در اختیار گرفتن زمین ورزش علی‌بحری خمام مبادرت ورزیدیم.
جعفری با بیان اینکه به لطف افراد به اصطلاح فوتبالی که بعضاً خود را تافته‌ی جدا بافته می‌دانستند موفق به گرفتن زمین مذکور نشدیم، خاطرنشان کرد : با گذشت حدود 3 سال فعالیت در عرصه‌ی ورزش خمام، احساس خوبی نسبت به اینگونه بداخلاقی‌ها و رفتارهای نامناسب در ورزش خمام نداشته و قطعاً این فرایند نتیجه‌ی مطلوبی برای ورزش این‌بخش و جوانان ورزش‌دوست نمی‌گذارد.
شهرام جعفری، ادامه داد : دست بزرگانی چون فرس‌دوست‌ها را که بدون هیچ چشمداشتی و با خلوص نیت فعالیت کرده و مرا در این راه همراهی کرده‌اند به گرمی فشرده و از کلیه‌ی منتقدان خود که در طول این 3 سال مرا تحمل کرده و احیاناً جای آنها را تنگ کرده بودم پوزش طلبیده و کناره‌گیری خود را از هرگونه فعالیت ورزشی در خمام اعلام می‌دارم.


موضوع : فوتبال، مصاحبه‌ها
http://khna.ir/19519

۸ دیدگاه

  • مهدی کنعانی در مورخ 1393/04/31 - 00:57 می‌نویسد :

    باعرض سلام ، متاسفانه بایدبه عرض برسانم فوتبال خمام درطول حداقل دودهه به صورت کاملا سلیقه ای اداره می شودوازورودافراد جوان ، تحصیلکرده وکاملا ورزشی مثل معین فرس دوست وافراد دیگر به این ورزش به سردی و گاهی بابی مهری تمام استقبال می شود،وعلت آن هم کاملا معلوم است .
    متاسفانه مدرسه فوتبالی که دارای مجورز رسمی ازهیئت فوتبال استان برخورداراست ، وازکادری مجرب درزمینه آموزش فوتبال دارا می باشد،حق استفاده ازتنها زمین فوتبال خمام راندارد وسالیات متمادی درانحصارعده خاصی که خودبدون مجوز مشغول آموزش فوتبال هستند می باشد.
    امیدواریم باتدبیرودرایت مسئولین این شهربخصوص شورای شهروتربیت بدنی این انحصارازبین برود،و……..

  • امین در مورخ 1393/04/31 - 01:41 می‌نویسد :

    متاسفم برای ورزش خمام ………………….
    متاسفانه قول [..] ها و…. اثری نداشت .

  • پرسپولیس در مورخ 1393/04/31 - 12:08 می‌نویسد :

    ما دوست داریم اقا شهرام زحمت زیاد کشیدی خسته نباشی

  • امیر در مورخ 1393/04/31 - 12:20 می‌نویسد :

    واقعآبه کسانی که امثال شهرام جعفری راپربال میدهند می خواهم بدانم که این آقا کجای فوتبال خمام است که اینقدر مظلوم نمایی میکند واقعآمتاسفم آنهایی که بچه های خودشان به امثال این جور ادم میدهند وامثال [..] که اظهارنظرمیکند [..]

  • احمد.م در مورخ 1393/04/31 - 13:24 می‌نویسد :

    آقای شهرام ، مطمئن باشید که با این تصمیمی که گرفتی هیچکس نه خوشحال می شود ، نه ناراحت .
    فقط این فوتبال خمام است که با وجود افراد سودجو و پر مدعایی مثل [..] ضرر کرده و میکند .
    شما دم از کار برای رضا خدا میزنی در صورتی که خودت بدنبال مقام و میز در این فوتبال مرده خمام هستی.
    همین شما و امثال شما بودند که سطح مسابقات فوتسال جام رمضان خمام را پایین آوردند و تا حدود زیادی نابود کردند و نتیجه اش این شد که مسابقات گل کوچیک سالن تختی که سابقه طولانی داشت به فنا رفت .
    و حتما باید از شما تقدیر و تشکر شود و خسته نباشید گفت .
    [..] . 😀

  • یکی که دوست داره خمام ترقی کنه در مورخ 1393/05/05 - 13:44 می‌نویسد :

    واقعا که
    لابد میخواید ازتون تشکر و قدردانی هم بشه وقتی اینقدر ریختید [..] که تیمهای جام رمضان خمام از 103 به 33 تا رسیدن و جایزه ها هر روز کم رنگتر شد انتظار پاداش هم دارید
    همین دیشب جام رمضان تموم شد تیم اول که از دوستان بودند گرفتند 700 هزار تومن که نفری میشه 70 تومن که 30 تومن نفری ورودی داده بودند یعنی بابت 30 روز دوندگی 40 تومن خجالت نمیکشید که میاید مصاحبه هم میکنید همون بهتر که برید کنار

  • یکی که دوست داره خمام ترقی کنه در مورخ 1393/05/05 - 13:47 می‌نویسد :

    آخه چی میگی زحمت کشیدی میشه یکی دوتا شو نام ببری

  • mm در مورخ 1393/05/19 - 11:56 می‌نویسد :

    من موندم که شخص بهتری نبود که این پستها رو میدین دست اینجور اشخاص
    اینقدر هرکی هرکی شده که اینجور اشخاص میان و همچین ادعا دارن که انگار چه کاری کردن
    من متاسفم واسه ریاکاریها …
    امیدوارم این پست دست یه شخص بالیاقت و با اخلاق بیوفته که جاذبه داشته باشه و نه دافعه !!!
    این آقا اصلا ثبات اخلاقی نداشت!!! بهتر که خودش به این نتیجه رسید … قطعا باعث پیشرفت خواهد شد این اتفاق …. به هر حال بنده نظر خودمو گفتم و میدونم یه عده کثیری که این آقا رو میشناسند با بنده هم عقیده باشند