خمام - تندیس «چمساز» در خمام رونمایی شد
ویژه
در مراسم سومین روز از درگذشت ؛

تندیس «چمساز» در خمام رونمایی شد

رونمایی از تندیس پس از مراسم سومین روز درگذشت چمساز با حضور خیل عظیمی از مردم صورت گرفت.

چهارشنبه، ۲۵ تیر ۱۳۹۳ - ۹:۰۴ KHNA19248

تندیس دکتر امین چمساز «پزشک خیر خمامی» به پاس بیش از نیم قرن خدمات بی‌شائبه‌ وی در این بخش سه‌شنبه شب رونمایی شد. رونمایی تندیس این مرحوم پس از مراسم سومین روز درگذشت وی با حضور مسئولان و خیل عظیمی از مردم صورت گرفت.
تندیس دکتر چمساز در میدانی که به همین منظور در مقابل خیابان منزل این پزشک خیر خمامی تعبیه شده بود رونمایی شد.
چمساز روز شنبه در سن 84 سالگی پس از عمل جراحی در بیمارستان آریای رشت درگذشت و پیکر وی در آرامستان شهر خمام به خاک سپرده شد. خمام در روزهای اخیر در غم از دست دادن این پزشک خیر در ماتم بسر برده است.


۹ دیدگاه

  • روابط عمومی در مورخ 1393/04/25 - 10:28 می‌نویسد :

    در فارس نیوز :
    http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930425000005

  • همشهری در مورخ 1393/04/25 - 13:44 می‌نویسد :

    هدف زنده نگه داشتن یاد دکتر بود
    اما کاش کمی شبیه تر بود

  • متحد در مورخ 1393/04/26 - 01:11 می‌نویسد :

    در صورت امکان متنی رو که دکتر قبل از فوت برای رو نمایی از تندیس اماده کرده بودن و هنگام تشیع خوانده شد رو بر روی سایت بگذارید
    ممنون

  • روابط عمومی در مورخ 1393/04/26 - 01:17 می‌نویسد :

    در بخشی از مراسم خاکسپاری دکتر امین چمساز «پزشک خیر خمامی» پیامی از دکتر چمساز خطاب به مردم خمام قرائت شد که قرار بود در مراسم رونمایی از تندیس وی به دستان مبارک این پزشک خوانده شود، اما متاسفانه عمر وی کفاف نداد.
    در این پیام آمده است : من دکتر چمساز هستم و خدا را شکر می‌کنم که به خاطر وظیفه‌ای که 60 سال بر عهده‌ی من گذاشته شد تا در حد توان و ایمانم انجام دادم و بازده‌ کارم قدردانی مردم خوب خمام است که به چشم دیدم.
    از همه‌ی شما به پاس محبتتان سپاسگذارم. باشد که از مردان و زنانی که در راه وظیفه‌ی انسانی خدمتگذار مردم شریف هستند، قدردان باشیم.
    دوستان من، مردمان نجیب خمام، همه مرا می‌شناسید، چون سالها با شما زندگی کرده‌ام. من تا حد امکان به سوگند پزشکی‌ام پایبند بودم و این علاقه مرا خرسند ساخته که راهم را درست انتخاب کرده ام.
    جوانان، از شما می‌خواهم که فرصت‌های جوانی را از دست نداده و برای بهتر زندگی کردن راه خدمت به مردم را در عرصه‌های علمی و تکنولوژی مغتنم بدارید.
    مردم خوب خمام، می‌دانید بهداشت و پیشگیری از بیماری‌ها بهتر از درمان کردن است. به تغذیه اهمیت بدهید و در پی سلامتی روح خود با توکل و در پی سلامتی روح خود که با توکل و ایمان به خدا ممکن است فراموش نکنید.
    وی با تشکر از مسئولین خمام و تمام کسانی که پایبند به ارزش‌های انسانی هستند، خدا را ناظر کارهای ثوابشان دانست.
    وی با اشاره به ساخت تندیس، افزود : این کار نیک شما نه برای من، بلکه برای جوانان الگو خواهد شد که مردم و مسئولین برای وظیفه شناسی و خدمت به مردم مقامی خاص قائل هستند و امیدوارم جوانان با چشم دل ببینند و در هر رشته‌ای که دوست دارند به دانش دست یابند تا برای شهرشان و کشورشان قدمی مثبت بردارند.
    از این همه توجه و احترام به مقام طبابت خشنودم و به همه‌ی شما صمیمانه محبت دارم و همه‌ی شما را به خداوند داور و یکبار و واحد می‌سپارم. سلامت باشید که بزرگترین نعمت خداوند سبحان سلامتی است.

  • MEHRGAN.H در مورخ 1393/04/26 - 12:15 می‌نویسد :

    ای کاش خود دکتر هم بود و از تندیس زیبای خودش لذت می برد و به خودش می بالید هر چند که اون چنین آدمی نبود  (دکتر جان  روحت شاد ) اون واقعا افتخار خمام بود

  • دیدگاه در مورخ 1393/04/26 - 18:05 می‌نویسد :

    این تندیس شباهتی به دکتر نداره .

  • ! در مورخ 1393/04/26 - 19:21 می‌نویسد :

    از مسولان تشکر می کنم بخاطر زحمتشان ولی کاش نظارت بیشتری میشد برای شکل مجسمه!

  • یک شهروند خمامی در مورخ 1393/04/30 - 02:34 می‌نویسد :

    تندیس اصلا شبیه دکتر نیست    خواهش می کنم کمی از ادارات خمام تشکر کنید

  • star در مورخ 1393/05/02 - 00:36 می‌نویسد :

    عکس های مراسم سوم بسیار زیبا بود [!]