خمام - قهرمانی تیم «گندم» هیئت والیبال خمام در مسابقات والیبال جام رمضان
ویژه
فینال پر حاشیه‌ی والیبال ؛

قهرمانی تیم «گندم» هیئت والیبال خمام در مسابقات والیبال جام رمضان

تیم گندم خمام 3 بر 2 در مجموع ست شماری پیروز میدان شد.

سه شنبه، ۲۴ تیر ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۴ KHNA19142

اولین دوره‌ی رسمی از مسابقات والیبال جام رمضان خمام با شرکت 7 تیم و قهرمانی تیم گندم خمام پایان پذیرفت.
در این مسابقات که شب گذشته تحت عنوان جام شهدای خمام با حضور پرشور تماشاگران تا ساعات آغازین صبح امروز در سالن تختی این‌شهر پیگیری شد، در دیدار رده‌بندی 2 تیم شهید ایوب و ایمن پردازان به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم شهید ایوب با نتیجه‌ی 2 بر 0 تیم حریف را شکست داده و در جایگاه سوم قرار گرفت.

در ادامه تیم‌های فولاد رشت و هیئت والیبال خمام «گندم» برای کسب قهرمانی به مصاف هم رفتند که این دیدار از هیجان و حساسیت بالایی برخودار بود. تیم گندم ست اول را در یک رقابت کاملاً نزدیک با نتیجه‌ی 25 بر 23 به نفع خود به اتمام رسانده و در ست دوم در حالی که تیم فولاد رشت 23 بر 20 از حریف خود جلو بود، به دلیل درگیری بین بازیکنان و آمدن تماشاگران به داخل زمین بازی با وقفه‌ی نیم ساعته همراه گردید که حتی سرپرست تیم فولاد سالن را به نشانه‌ی اعتراض ترک کرد و ادامه‎ی بازی در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت.

در نهایت با توجه به صحبت‌های انجام شده با 2 تیم، حضور نیروی انتظامی به‌منظور آرام کردن تماشاگران و بازگشت مجدد سرپرست تیم فولاد بازی ادامه یافته و ست مذکور توسط فولاد رشت با نتیجه‌ی 25 بر 20 خاتمه یافت.
ست سوم به دلیل وقفه‌ی به وجود آمده کاملاً سرد پیگیری شد و در نهایت تیم فولاد با نتیجه‌ی 25 بر 16 مغلوب هیئت والیبال خمام شد. ست چهارم مجدداً با تشویق تماشاگران از هیجان بالایی برخوردار شد و در این ست تیم فولاد با نتیجه‌ی 25 بر 19 به برتری رسید تا نتیجه‌ی بازی به ست پنجم کشیده شود.

در این ست نتیجه‌ی بازی کاملاً نزدیک به هم دنبال شد، اما در نهایت پس از 3 ساعت تلاش، تیم هیئت والیبال خمام در ست پنجم با نتیجه‌ی 15 بر 13 به برتری رسید تا در مجموع ست شماری، 3 بر 2 پیروز میدان شده و قهرمان اولین دوره‌ی رسمی از مسابقات والیبال جام رمضان در خمام شود.
از جمله نکات منفی این دوره از مسابقات می‌توان به نبود امکانات کافی اشاره کرد که بارها اعتراض بازیکنان را در بر داشت.
نکته‌ی قابل توجه آن است که پاک کردن زمین توسط داوران صورت گرفته و در همین راستا پس از افتادن بازیکنان بر روی زمین از چند عدد پرده‌ی کهنه استفاده می‌شد که مدت زمان زیادی صرف می‌شد تا زمین مجدداً برای برگزاری آماده شده و بازی به همین خاطر با وقفه روبه رو می‌شد ؛ حتی در بعضی از مواقع داور خط نگه دار با پرچم خود توپ را پاک می‌کرد که چندان خوشایند نبود.
ناگفته نماند، سالن تختی به دلیل کوتاه بودن سقف آن و نبود تهویه‌ی مناسب برای برگزاری مسابقات والیبال مناسب نبود.

بنابر این گزارش، پس از پایان بازی به تیم‌های اول تا سوم به ترتیب مبالغ 1 میلیون تومان، 600 هزار تومان و 400 هزار تومان اهدا شد و کاپ اخلاق به تیم ایمن پردازان دهستان کته‌سر رسید.
همچنین از داوران و پیشکسوتان والیبال خمام تقدیر شده و لوح تقدیری به آنها اهدا شد.


موضوع : گزارش تصویری، والیبال
http://khna.ir/19142

۲ دیدگاه

  • فرهاد در مورخ 1393/04/24 - 16:27 می‌نویسد :

    به این میگن گزارش ورزشی
    مرسی از جواد عزیز

  • … در مورخ 1393/04/25 - 14:18 می‌نویسد :

    واقعا بازی قشنگی بود… فقط حیف که اون دعوا انجام شد…

    مرسی از جواد عزیز بخاطر گزارش و عکسای قشنگش  😛