خمام - طرح نهضت آسفالت در خمام آغاز شد
ویژه
از ۲۱ تیر ؛

طرح نهضت آسفالت در خمام آغاز شد

حد فاصل بلوار معلم تا میدان شورا در دستور کار طرح نهضت آسفالت قرار گرفت.

شنبه، ۲۱ تیر ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۴ KHNA18845

سخنگوی شورای اسلامی شهر خمام بعد از ظهر امروز در جریان‌ آغاز اجرای طرح نهضت آسفالت در این‌شهر از پیگیری و اجرای طرح آسفالت خیابان‌های خمام خبر داد.
جلیل غیاثی، افزود : طرح مذکور به دلیل شرایط اقلیمی خمام و با توجه به مستهلک شدن آسفالت شهری برای نخستین ‌بار در خمام به صورت گسترده اجرا می‌شود. وی با بیان اینکه طرح نهضت آسفالت امروز در حد فاصل بلوار معلم تا میدان شورا در دستور کار قرار گرفته است، تصریح کرد : دلیل وقفه در اجرای طرح آسفالت خمام مصادف شدن اجرای آن با پروژه‌ ترمیم تقاطع غیر همسطح خمام است که توسط راه و شهرسازی اجرا شده بود.
سخنگوی شورای اسلامی شهر خمام با ابراز امیدواری از اینکه خدمات ارائه شده بتواند رضایت شهروندان را جلب کند، خاطرنشان کرد : شورای اسلامی شهر خمام از آغاز فعالیت خود توجه ویژه‌ای به امر زیباسازی و ترمیم معابر عمومی داشته است.

IMG_8559


موضوع : آسفالت، شورای شهر
http://khna.ir/18845

۳ دیدگاه

  • روابط عمومی در مورخ 1393/04/21 - 23:13 می‌نویسد :

    در فارس نیوز :
    http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930421001341

  • فریاد در مورخ 1393/04/22 - 02:38 می‌نویسد :

    من موندم منظورشون از زیبایی چی میتونه باشه!!! 🙄 این شهر یه پارک درست نداره , بقیه چیزا که بماند … خیلی وقت میخواد تا بنویسم.

  • ناشناس در مورخ 1395/08/02 - 01:09 می‌نویسد :

    سلام لطفا وقتی کارهای آسفالت را انجام میدین بدون زیر سازی اگو پیش نرین .راه فاضلابهای سر پوشیده که برای عبو آب به طرف مزارع استفاده میشه مسئولیتش به عهده چه ارگانی هستش؟ توی خیابان چمساز به طرف مجتمع مسکونی طیبی چندتا را فاضلاب هست که همین چند وقت پیش چون کوچه را شنریزی کرده بودن و دریچه فاضلاب پنهان شده بود , موقع عبور ماشین سنگین سه تا از دریچه ها افتاد داخل مسیر آب .