خمام - مدارس فوتبال مجاز خمام معرفی شدند
توسط هیئت فوتبال استان گیلان ؛

مدارس فوتبال مجاز خمام معرفی شدند

تاکنون 41 مدرسه فوتبال از هیات فوتبال استان گیلان مجوز فعالیت دریافت کرده‌اند.

پنج شنبه، ۱۹ تیر ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۴ KHNA18715

مسئول روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان، گفت : مدارس فوتبال مجاز در گیلان معرفی شدند.
مجتبی پوربخش، افزود : تاکنون 41 مدرسه فوتبال از هیات فوتبال این استان مجوز فعالیت دریافت کرده و خانواده‌ها می‌توانند فرزندان خود در این مدارس ثبت نام کنند. وی اظهار کرد : بر این اساس، مدرسه فوتبال شهید عضدی، پرسپولیس، امید ایرانیان، سایپا گیلان، سپیدرود شهر باران، بی‌همتا، ایرانمهر و هیات فوتبال بانوان از شهرستان رشت، باشگاه صیاد نوین شاقاجی سنگر، مهر ثامن گیلان کوچصفهان، اوژن خمام، ایرانمهر خمام و باشگاه کشاورز لشت نشاء از بخش‌های شهرستان رشت دارای جواز فعالیت هستند.
مسئول روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان، تصریح کرد : همچنین باشگاه قوی سپید، محرمی و فرهنگیان از بندرانزلی، باشگاه فراز، لاهیج کاسپین، هیات فوتبال و دانشگاه آزاد از لاهیجان، باشگاه آینده سازان سیاهکل، باشگاه کشاورز، آزادی، هیات فوتبال از لنگرود، باشگاه وحدت و کادوس از ماسال، باشگاه هیات فوتبال تالش، هیات بانوان تالش و مهرآوران تالش، باشگاه امید خلیفه آباد اسالم، باشگاه ستارگان خزر، کادوس و امیدهای آستارا، باشگاه مارلیک طلایی و ایثارگران کوثر از رودبار، باشگاه المپیک پره سر، باشگاه هیات فوتبال شاندرمن، باشگاه سیمرغ، پرنیان و شهرداری از رودسر و هیات فوتبال رضوانشهر مجوز فعالیت دارند.
پوربخش، اضافه کرد : کارشناسان و بازرسان ما نیز از مدارس فوتبال به صورت سرزده بازدید خواهند کرد و فعالیت همه این کلاس‌ها را تحت نظر خواهیم گرفت و با کلاس‌هایی که قوانین را رعایت نکنند به شدت برخورد خواهیم کرد. وی در مورد محرومیت مربیان و حتی افرادی که در کلاس‌های فاقد مجوز حضور می‌یابند، خاطرنشان کرد : مربیانی که در مدارس فوتبال غیرمجاز مشغول باشند از حضور آنان در کلاس‌های ارتقاء مربیگری جلوگیری شده و افرادی که برای آموزش در این کلاس‌ها حضور می‌یابند در تست‌های استعدادیابی تیم های ملی شرکت داده نخواهند شد.


موضوع : فوتبال
منبع : ایرنا
http://khna.ir/18715

دیدگاه شما چیست ؟!