خمام - «محسن فروزان» به استقلال پيوست
با عقد قراردادی ۳ ساله ؛

«محسن فروزان» به استقلال پيوست

محسن فروزان «دروازه‌بان خمامی تراکتورسازي تبریز» با عقد قراردادی 3 ساله به باشگاه استقلال پيوست.

یکشنبه، ۸ تیر ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۴ KHNA18440

محسن فروزان «دروازه‌بان خمامی تراکتورسازي تبریز» با عقد قراردادی 3 ساله به باشگاه استقلال پيوست.
اين دروازه‌بان پيش از اين به تراکتورسازي تبريز رفته بود، اما با فسخ قراردادش با اين باشگاه راهي استقلال شد تا جانشين سيدمهدي رحمتي در اين تيم شود. وی پس از پيوستن به تيم فوتبال استقلال در خصوص تصميم جديدش گفت : استقلال تيم روياي کودکي من بود و خوشحال هستم که به تيمي آمدم که از بچگي آن را دوست داشتم. الان هم خيلي خوشحالم که به اين تيم آمده‌ام و اميدوارم سال بسيار پرباري را در تیم استقلال داشته باشم.
فروزان در خصوص اينکه براي پيوستن به استقلال با چه کساني مشورت کرد، گفت : من دوستان زيادي دارم که با آنها مشورت مي‌کنم، ولي يادتان باشد که من قبلاً شاگرد امير قلعه‌نويي و کريم بوستاني بوده و خيلي خوشحالم که زير نظر دو نفري کار مي‌کنم که شديداً به من اعتقاد دارند.
دروازه‌بان فصل گذشته تراکتورسازي در پاسخ به اين سوال که چه زماني در تمرينات تيمش حاضر مي‌شود، گفت : از امروز در تمرينات استقلال شرکت خواهم کرد. فروزان در پايان با اعلام اين موضوع که به هيچ عنوان در مورد جدايي‌اش از تراکتورسازي و مسائل ديگر صحبت نمي‌کند، خاطرنشان کرد : فقط اين را بگويم که اميدوارم امسال جزء بهترين بازيکنان استقلال باشم.


موضوع : فوتبال
منبع : varzesh۳
http://khna.ir/18440

دیدگاه شما چیست ؟!