خمام - ظرفیت ورزشی بخش خمام بالا است
ویژه
رئیس ورزش و جوانان خمام :

ظرفیت ورزشی بخش خمام بالا است

بابک خلیلی از قول تحویل روکش تشک و پیگیری برای تهیه‌ی تشک کشتی خبر داد.

جمعه، ۶ تیر ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۴ KHNA18260

بابک خلیلی شامگاه پنجشنبه در جریان برگزاری مسابقات چهارجانبه‌ کشتی فرنگی نوجوانان در سالن شهدای این ‌شهر به استقبال مطلوب از این دوره مسابقات اشاره کرد. وی با بیان اینکه 40 ورزشکار در قالب 4 تیم به رقابت پرداخته‌اند، افزود : نقی هدایتی «رئیس هیئت کشتی گیلان» از نزدیک نظاره‌گر این مسابقات بود و با توجه به کاستی‌های موجود و در نظر گرفتن اینکه بیشتر مسابقات کشتی در خمام برگزار می‌شود، وی قول دریافت روکش تشک کشتی را داد و قرار است روز دوشنبه آینده توسط هیئت کشتی خمام تحویل گرفته شود.
رئیس ورزش و جوانان خمام با اشاره به حضور مسعود رهنما «مدیر کل اداره ورزش و جوانان گیلان» و حسن تأمینی «نماینده‌ مردم شهرستان رشت در مجلس» در رقابت‌های مذکور، تصریح کرد : امیدواریم با توجه به قول‌های همکاری مسئولان برای تهیه‌ تشک کشتی، این امر نیز محقق شود تا کشتی‌گیران در تمرینات و برگزاری مسابقات با مشکل مواجه نشوند.
وی به کمبود امکانات ورزشی در بخش خمام اشاره کرد و گفت: بیشتر امکانات ورزشی در خمام فرسوده و یا غیر قابل استفاده شده‌اند. خلیلی با بیان اینکه مشکل کمبود امکانات ورزشی در بیشتر بخش‌ها وجود دارد، یادآور شد : با توجه به اینکه خمام از ظرفیت ورزشی بالایی برخوردار است، امیدواریم بتوانیم با حمایت مسئولان گام مثبتی برای توسعه‌ ورزش بخش خمام به ویژه در رشته کشتی برداریم.
گفتنی‌است، حسن تأمینی در مراسم مذکور قول تهیه یک تشک کشتی به خمام را داد.


موضوع : اداره‌ی ورزش و جوانان، ورزشی
http://khna.ir/18260

۱ دیدگاه