خمام - لزوم ساماندهی حاشیه‌ سواحل شهرستان
معاون فرماندار رشت تاکید کرد :

لزوم ساماندهی حاشیه‌ سواحل شهرستان

جلسه‌ی‌ ستاد ساماندهی سواحل دریای شهرستان رشت در سالن کنفرانس بخشداری خمام برگزار شد.

چهارشنبه، ۴ تیر ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۴ KHNA18154

موسی فکور شامگاه سه‌شنبه در حاشیه‌ی جلسه‌ی‌ ستاد ساماندهی سواحل دریای شهرستان رشت در سالن کنفرانس بخشداری خمام به بازدید از سواحل حوزه‌ی این شهرستان اشاره کرد. وی افزود : در بازدیدی که قبل از برگزاری این جلسه صورت گرفت برخی نواقص و مشکلات در اجرای طرح‌ها مشاهده شد که مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
معاون سیاسی‌اجتماعی فرماندار رشت با تاکید بر لزوم ساماندهی حاشیه‌ سواحل، گفت: نقش دستگاه‌های خدمات‌دهی در ساحل و دستگاه‌های امدادی در نجات جان مسافران و خطرات احتمالی مهم است. وی با بیان اینکه در پذیرایی از مسافران تابستانی ایجاد ساز و کارهای مناسب از اهمیت بالایی برخوردار است، تصریح کرد: برگزاری نمایشگاه‌ها، جنگ‌های شادی و اقدام‌های دیگر فرهنگی در سالی که به «سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» نام‌گذاری شده است اهمیت دارد.
فکور تلاش دستگاه‌های فرهنگی در این مقوله را مهم خواند و خاطرنشان کرد: مبحث مناطق خطرآفرین از جمله موارد دیگری است که مقرر شده تا یگان ویژه در آن مستقر شود. وی با اشاره به اینکه دهیاران نیز به‌عنوان مدیران محلی در مناطق خطرآفرین باید نقش خود را ایفا کنند، یادآور شد: ضمن جلوگیری از شنا کردن در مناطق خطرآفرین باید از نیروهای امدادی و مراقبان دریا برای کاهش خطرات احتمالی در ایام تابستان و حضور مسافران استفاده شود.


موضوع : بخشداری، ساحل دریا
http://khna.ir/18154

۱ دیدگاه